Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist achiziții publice
12 august 2015
Chișinău
Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale
anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de
Specialist achiziții publice pe perioadă determinată
în cadrul Secției achiziții medicamente
Descrierea postului:
Organizarea și monitorizarea procesului de aprovizionare cu medicamente la nivel național pe bani publici.
Responsabilităţi:
- Efectuarea achizițiilor centralizate de medicamente pentru IMSP.
- Monitorizarea procesului de aprovizionare cu medicamente la nivel național;
- Coordonarea contractelor de achiziție încheiate în rezultatul licitațiilor desfășurate de AMDM și prezentarea în mod centralizat Agenției Achiziții Publice spre înregistrare, cu returnarea către pîrțile contractante;
- Corespondența cu IMSP.
Cerinţe:
- Studii superioare economice, juridice;
- Experiența in domeniul de specialitate constituie un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator: Excel, Word;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
- Atitudine pozitivă, profesionalism, responsabilitate, flexibilitate, tendința spre dezvoltare profesională, spirit de echipă.
_________________________________________
Persoanele interesate pot trimite CV-urile cu poza și indicarea postului la adresa de e-mail:
veronica.rotarau@amed.md.
Doar candidații selectați vor fi contactați.
anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de
Specialist achiziții publice pe perioadă determinată
în cadrul Secției achiziții medicamente
Descrierea postului:
Organizarea și monitorizarea procesului de aprovizionare cu medicamente la nivel național pe bani publici.
Responsabilităţi:
- Efectuarea achizițiilor centralizate de medicamente pentru IMSP.
- Monitorizarea procesului de aprovizionare cu medicamente la nivel național;
- Coordonarea contractelor de achiziție încheiate în rezultatul licitațiilor desfășurate de AMDM și prezentarea în mod centralizat Agenției Achiziții Publice spre înregistrare, cu returnarea către pîrțile contractante;
- Corespondența cu IMSP.
Cerinţe:
- Studii superioare economice, juridice;
- Experiența in domeniul de specialitate constituie un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator: Excel, Word;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
- Atitudine pozitivă, profesionalism, responsabilitate, flexibilitate, tendința spre dezvoltare profesională, spirit de echipă.
_________________________________________
Persoanele interesate pot trimite CV-urile cu poza și indicarea postului la adresa de e-mail:
veronica.rotarau@amed.md.
Doar candidații selectați vor fi contactați.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 august 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut