Specialist/ă în logistică (import și documente)
                                                                
                                                                            Ultra
                                                                        
                            28 octombrie 2025
                            Chișinău
                        
                    
                        Cu experiență
                    
                
                        Full-time
                    
                
                        Nu contează
                    
                
                        În locația angajatorului
                    
                Cerințe:
Experiență într-o poziție similară (import manager / specialist operațional în logistică internațională);
Cunoștințe în proceduri vamale și documentație de import;
Limba română, rusă și engleză – nivel mediu (scris și vorbit);
Abilități de negociere, planificare și comunicare cu furnizorii;
Utilizator PC (Excel, Word), 1C – constituie avantaj;
Atenție la detalii, responsabilitate, organizare.
Responsabilități:
Pregătirea și verificarea documentelor necesare pentru import și vamă;
Monitorizarea procesului de import (de la furnizor până la depozitul companiei);
Comunicarea și corespondența cu furnizorii externi;
Organizarea livrărilor și urmărirea respectării termenelor;
Colaborarea cu brokerii vamali și departamentele interne.
Beneficii:
Program de lucru: luni–vineri, 09:00–18:00;
Posibilități reale de creștere și avansare;
Bonusuri de performanță;
Reduceri la produsele companiei;
Echipa prietenoasă și teambuilding-uri din partea companiei.
Persoanele care corespund cerițelor sus menționate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email, cu indicarea funcţiei vacante: hr@ultra.md ori să apeleze pe numărul 068870186.
                            
        
    Experiență într-o poziție similară (import manager / specialist operațional în logistică internațională);
Cunoștințe în proceduri vamale și documentație de import;
Limba română, rusă și engleză – nivel mediu (scris și vorbit);
Abilități de negociere, planificare și comunicare cu furnizorii;
Utilizator PC (Excel, Word), 1C – constituie avantaj;
Atenție la detalii, responsabilitate, organizare.
Responsabilități:
Pregătirea și verificarea documentelor necesare pentru import și vamă;
Monitorizarea procesului de import (de la furnizor până la depozitul companiei);
Comunicarea și corespondența cu furnizorii externi;
Organizarea livrărilor și urmărirea respectării termenelor;
Colaborarea cu brokerii vamali și departamentele interne.
Beneficii:
Program de lucru: luni–vineri, 09:00–18:00;
Posibilități reale de creștere și avansare;
Bonusuri de performanță;
Reduceri la produsele companiei;
Echipa prietenoasă și teambuilding-uri din partea companiei.
Persoanele care corespund cerițelor sus menționate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email, cu indicarea funcţiei vacante: hr@ultra.md ori să apeleze pe numărul 068870186.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                28 octombrie 2025
            Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.