Șef, Serviciul Call Center
FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
16 iunie 2025
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui lider motivat și profesionist pentru a coordona activitatea Serviciului Call Center, capabil să asigure un nivel ridicat de satisfacție a clienților și eficiență operațională.
Responsabilități:
Organizarea eficientă a activității Serviciului și asigurarea conlucrării acestuia cu subdiviziunile şi sucursalele/agențiile băncii;
Stabilirea obiectivelor de performanță și monitorizarea realizării indicatorilor operaționali/comerciali;
Optimizarea proceselor de comunicare cu clienții prin telefon, e-mail și alte canale digitale, inițierea și implicarea în proiectele de automatizare a proceselor ce țin de competența Serviciului;
Coordonează procesul de elaborare a măsurilor de prevenire a riscurilor aferente activităților de afaceri și continuitate a businessului.
Cerințe și abilități:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale și/sau profil economic;
Experiență profesională de 3 ani într-un rol managerial (preferabil în domeniul Call Center, Customer Service sau bancar;
Cunoștințe solide de utilizare a aplicațiilor informatice și a platformelor specifice activităților de Call Center;
Cunoașterea fluentă a limbilor: română, rusă, (engleza-constituie un avantaj).
Abilități excelente de comunicare, organizare, planificare și luare a deciziilor;
Atitudine proactivă, orientată către client și rezultate.
Ce oferim:
Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
Prima de performanță.
Persoanele interesate sunt invitate sa depună CV prin e-mail: hr@fincombank.com, indicând postul pentru care se aplică.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund criteriilor enunțate.
Responsabilități:
Organizarea eficientă a activității Serviciului și asigurarea conlucrării acestuia cu subdiviziunile şi sucursalele/agențiile băncii;
Stabilirea obiectivelor de performanță și monitorizarea realizării indicatorilor operaționali/comerciali;
Optimizarea proceselor de comunicare cu clienții prin telefon, e-mail și alte canale digitale, inițierea și implicarea în proiectele de automatizare a proceselor ce țin de competența Serviciului;
Coordonează procesul de elaborare a măsurilor de prevenire a riscurilor aferente activităților de afaceri și continuitate a businessului.
Cerințe și abilități:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale și/sau profil economic;
Experiență profesională de 3 ani într-un rol managerial (preferabil în domeniul Call Center, Customer Service sau bancar;
Cunoștințe solide de utilizare a aplicațiilor informatice și a platformelor specifice activităților de Call Center;
Cunoașterea fluentă a limbilor: română, rusă, (engleza-constituie un avantaj).
Abilități excelente de comunicare, organizare, planificare și luare a deciziilor;
Atitudine proactivă, orientată către client și rezultate.
Ce oferim:
Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
Prima de performanță.
Persoanele interesate sunt invitate sa depună CV prin e-mail: hr@fincombank.com, indicând postul pentru care se aplică.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund criteriilor enunțate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut