Șef serviciu Audit Intern
Aventus Finance Moldova
6 septembrie 2025
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
O.C.N. Aventus Finance SRL este o organizație de creditare nebancară, parte a grupului financiar internațional Aventus Group. Activăm din 2017 pe piața din Republica Moldova, oferind soluții financiare rapide, comode și personalizate, printr-un proces simplificat și servicii orientate spre oameni.
Responsabilitățile tale vor fi:
Auditarea tuturor proceselor și activităților companiei;
Verificarea respectării legislației și procedurilor interne;
Identificarea riscurilor, neconformităților și oportunităților de îmbunătățire;
Elaborarea rapoartelor de audit cu recomandări clare și aplicabile;
Monitorizarea implementării măsurilor corective;
Contribuția la dezvoltarea unui sistem eficient de control intern;
Asigurarea unei evaluări independente și obiective a activității companiei.
Ce îți oferim:
un mediu de lucru dinamic, unde vei învăța și te vei dezvolta continuu;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă prietenoasă și profesionistă;
oportunități de creștere profesională și recompense pe măsura performanței tale.
Ai doar de câștigat:
Salariu motivant + prime de performanță;
Beneficii pentru: sport, dezvoltare personală, studierea limbilor străine, investigații medicale;
Premii acordate cu ocazia zilei de naștere și a sărbătorilor de Crăciun și Paște;
Ajutor social la naștere copil;
Birou confortabil, cu ceai, cafea, dulciuri și fructe alese cu grijă;
O multitudine de activități : Teambuilding-uri naționale și internaționale, deplasări motivante, concursuri la nivel local și de grup, evenimente organizate în afara programului de lucru, etc;
Oportunități reale de creștere și autorealizare.
Pentru a reuși în această misiune, vei avea nevoie de:
studii superioare în economie, contabilitate, audit sau domenii conexe;
minimum 3 ani experiență practică în audit intern, control intern sau conformitate;
cunoștințe solide despre legislația financiară, fiscală și normele aplicabile auditului;
abilități excelente de analiză, redactare și comunicare profesională;
gândire critică, obiectivitate și integritate;
cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă; engleza reprezintă un avantaj.
Program full-time (de la 9:00 până la 18:00)
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: hr@credit7.md
Doar candidații selectați vor fi contactați
Responsabilitățile tale vor fi:
Auditarea tuturor proceselor și activităților companiei;
Verificarea respectării legislației și procedurilor interne;
Identificarea riscurilor, neconformităților și oportunităților de îmbunătățire;
Elaborarea rapoartelor de audit cu recomandări clare și aplicabile;
Monitorizarea implementării măsurilor corective;
Contribuția la dezvoltarea unui sistem eficient de control intern;
Asigurarea unei evaluări independente și obiective a activității companiei.
Ce îți oferim:
un mediu de lucru dinamic, unde vei învăța și te vei dezvolta continuu;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă prietenoasă și profesionistă;
oportunități de creștere profesională și recompense pe măsura performanței tale.
Ai doar de câștigat:
Salariu motivant + prime de performanță;
Beneficii pentru: sport, dezvoltare personală, studierea limbilor străine, investigații medicale;
Premii acordate cu ocazia zilei de naștere și a sărbătorilor de Crăciun și Paște;
Ajutor social la naștere copil;
Birou confortabil, cu ceai, cafea, dulciuri și fructe alese cu grijă;
O multitudine de activități : Teambuilding-uri naționale și internaționale, deplasări motivante, concursuri la nivel local și de grup, evenimente organizate în afara programului de lucru, etc;
Oportunități reale de creștere și autorealizare.
Pentru a reuși în această misiune, vei avea nevoie de:
studii superioare în economie, contabilitate, audit sau domenii conexe;
minimum 3 ani experiență practică în audit intern, control intern sau conformitate;
cunoștințe solide despre legislația financiară, fiscală și normele aplicabile auditului;
abilități excelente de analiză, redactare și comunicare profesională;
gândire critică, obiectivitate și integritate;
cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă; engleza reprezintă un avantaj.
Program full-time (de la 9:00 până la 18:00)
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: hr@credit7.md
Doar candidații selectați vor fi contactați
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.