Șef secție logistică
Carmez Processing SRL
24 septembrie 2024
Chișinău, Botanica
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Cerințe generale:
Studii superioare de specialitate (de preferință în logistică, economie, management- reprezintă un avantaj);
Cunoștințe operare PC:Word, Excel, UNA ( Universal Accounting);
Cel puțin 2 ani de experiență într-o funcție managerială în logistica depozitului (manager/șef depozit);
Fluent cunoasterea limbei ruse și română;
Abilități puternice de conducere și organizare;
Toleranța la stres, capacitatea de a lua decizii;
Responsabilități:
Organizarea și controlul tuturor proceselor din depozit: primirea, plasarea, depozitarea mărfurilor;
Organizarea activității depozitului;
Gestionarea eficientă a spațiului de depozitare și a resurselor utilizând un sistem UNA modern;
Asigurarea respectării stricte a condițiilor de temperatură pentru mărfurile cu lanț rece;
Organizarea și controlul stocurilor;
Distribuirea sarcinilor între magazioneri, operatori și personalul auxiliar;
Căutarea și implementarea continuă a îmbunătățirilor pentru a creste eficiența procesului și a reduce costurile;
Interacțiunea cu directorii subdiviziunilor privind problemele de primire și expediere a mărfurilor;
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md
Studii superioare de specialitate (de preferință în logistică, economie, management- reprezintă un avantaj);
Cunoștințe operare PC:Word, Excel, UNA ( Universal Accounting);
Cel puțin 2 ani de experiență într-o funcție managerială în logistica depozitului (manager/șef depozit);
Fluent cunoasterea limbei ruse și română;
Abilități puternice de conducere și organizare;
Toleranța la stres, capacitatea de a lua decizii;
Responsabilități:
Organizarea și controlul tuturor proceselor din depozit: primirea, plasarea, depozitarea mărfurilor;
Organizarea activității depozitului;
Gestionarea eficientă a spațiului de depozitare și a resurselor utilizând un sistem UNA modern;
Asigurarea respectării stricte a condițiilor de temperatură pentru mărfurile cu lanț rece;
Organizarea și controlul stocurilor;
Distribuirea sarcinilor între magazioneri, operatori și personalul auxiliar;
Căutarea și implementarea continuă a îmbunătățirilor pentru a creste eficiența procesului și a reduce costurile;
Interacțiunea cu directorii subdiviziunilor privind problemele de primire și expediere a mărfurilor;
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md
Adresa:
Chișinău, Botanica
str. Calea Basarabiei 36/4
str. Calea Basarabiei 36/4
Data actualizării:
24 septembrie 2024
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.