Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Șef secția suport clienți
ÎS Centrul de Telecomunicații Speciale

12 aprilie 2017

Chișinău
Cerințe generale:
- Organizarea și asigurarea procesului de deservire al clienților
- Coordonarea si repartizarea ticketelor in vederea asigurarii indicatorilor KPI
- Asigurarea creării și îmbunătățirii continue a business-proceselor
- Contribuirea la crearea și dezvoltarea regulamentelor interne și procedurilor de lucru al secției
- Abilitatea de a lucra în condiții de urgență
- Abilități manageriale și organizatorice
Cerințe Obligatorii:
- Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale sau Telecomunicații
- Cunoașterea principiilor de lucru în deservirea clienților
- Experieneță în lucrul în echipă
- Experiență în elaborarea documentațiilor tehnice și de procedură
- Experiență de lucru în deservirea tehnică al clienților
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 aprilie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut