Șef parc auto, Serviciul logistică și achiziții
FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
22 octombrie 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Vei fi responsabil de:
Responsabil de monitorizarea stării tehnice și avizarea documentelor de plată pentru deservirea tehnică și reparația autovehiculelor băncii;
Organizarea înmatriculării și verificarea validității documentelor de înmatriculare și de asigurare a automobilelor băncii; organizarea petrecerii reviziei tehnice.
Monitorizarea termenelor de exploatare a autovehiculelor, organizarea achiziționării și casării acestora;
Verificarea și întocmirea evidenței documentelor specifice: foi de parcurs, bonuri de combustibil, gestionează contractele cu furnizorii de servicii auto.
Este necesar să ai:
Studii superioare și/sau medii speciale cu profil tehnic (inginerie şi management în transporturi);
Experiență profesională minim de un an în funcție similară constituie avantaj;
Cunoașterea practicilor de diagnosticare și reparare a vehiculelor, costurilor de piață comercială pentru piese și consumabile, dealerii locali;
Deținerea permisului de conducere valabil categoria B;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă;
Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, e-mail).
Calități personale: integritate, responsabilitate, corectitudine, spirit organizatoric și lucrul în echipă.
Oferim:
Cursuri gratuite de formare și dezvoltare profesională;
Ajutor material pentru evenimente speciale;
Prima de performantă.
Persoanele interesate de postul menționat sunt invitate să transmită CV-ul la e-mail: hr@fincombank.com, indicând funcția pentru care aplică.
*Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
**Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de FinComBank exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Responsabil de monitorizarea stării tehnice și avizarea documentelor de plată pentru deservirea tehnică și reparația autovehiculelor băncii;
Organizarea înmatriculării și verificarea validității documentelor de înmatriculare și de asigurare a automobilelor băncii; organizarea petrecerii reviziei tehnice.
Monitorizarea termenelor de exploatare a autovehiculelor, organizarea achiziționării și casării acestora;
Verificarea și întocmirea evidenței documentelor specifice: foi de parcurs, bonuri de combustibil, gestionează contractele cu furnizorii de servicii auto.
Este necesar să ai:
Studii superioare și/sau medii speciale cu profil tehnic (inginerie şi management în transporturi);
Experiență profesională minim de un an în funcție similară constituie avantaj;
Cunoașterea practicilor de diagnosticare și reparare a vehiculelor, costurilor de piață comercială pentru piese și consumabile, dealerii locali;
Deținerea permisului de conducere valabil categoria B;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă;
Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, e-mail).
Calități personale: integritate, responsabilitate, corectitudine, spirit organizatoric și lucrul în echipă.
Oferim:
Cursuri gratuite de formare și dezvoltare profesională;
Ajutor material pentru evenimente speciale;
Prima de performantă.
Persoanele interesate de postul menționat sunt invitate să transmită CV-ul la e-mail: hr@fincombank.com, indicând funcția pentru care aplică.
*Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
**Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de FinComBank exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.