Şef Oficiu Infrastructură şi Telecomunicaţii
Eximbank
30 iunie 2025
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Responsabilități:
Monitorizarea, dezvoltarea şi îmbunătăţirea proceselor de lucru asociate cu infrastructura internă;
Gestionarea tuturor resurselor de reţea, inclusiv acţiunile de mentenanţă, inventariere, şi documentare;
Crearea şi monitorizarea acţiunilor legate de back-up, alerte, accese şi securizări;
Gestionarea și asigurarea unei bune funcționalităţi a tuturor echipamentelor de rețea, (inclusiv routere, switch-uri, hub-uri, UPS-uri etc.);
Planificarea şi coordonarea acţiunilor de instalare a acestora (in-house şi remote);
Administrarea şi monitorizarea canalelor de legătură, analizarea lor în vederea optimizării permanente;
Testarea continuă a capacităţii sistemelor de reţea prin furnizarea de statistici şi rapoarte şi dezvoltarea strategiei pentru o mai bună performanţă;
Iniţierea actiunilor corective dacă este cazul şi asigurarea îndeplinirii lor;
Colaborarea cu serviciile interne, manifestarea unei atitudini proactive pe marginea incidentelor apărute;
Gestionarea echipei şi acordarea de suport noilor membri ai acesteia.
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare tehnice şi experienţă în domeniu de minim 5 ani;
Experienţă relevantă în managementul echipelor (minim 3 ani);
Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat (oral, scris);
Cunoştinţe confirmate în domeniu (Active Directory, MS Exchange, Core Switching/Routing, SSL/IPSec, SAN etc.);
Experienţa de lucru cu ATM-le reprezintă un mare avantaj;
Simţ dezvoltat al responsabilităţii şi al viziunii de ansamblu;
Abilităţi de leadership şi competenţe manageriale dezvoltate;
Abilităţi de comunicare şi interacţionare cu diferite echipe de lucru, precum şi capacitatea de a raporta către superior;
Spirit analitic dezvoltat, capacitatea de a sintetiza informaţiile şi de a propune soluţii în termeni restrânşi
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internaţional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactaţi doar candidaţii selectaţi.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Monitorizarea, dezvoltarea şi îmbunătăţirea proceselor de lucru asociate cu infrastructura internă;
Gestionarea tuturor resurselor de reţea, inclusiv acţiunile de mentenanţă, inventariere, şi documentare;
Crearea şi monitorizarea acţiunilor legate de back-up, alerte, accese şi securizări;
Gestionarea și asigurarea unei bune funcționalităţi a tuturor echipamentelor de rețea, (inclusiv routere, switch-uri, hub-uri, UPS-uri etc.);
Planificarea şi coordonarea acţiunilor de instalare a acestora (in-house şi remote);
Administrarea şi monitorizarea canalelor de legătură, analizarea lor în vederea optimizării permanente;
Testarea continuă a capacităţii sistemelor de reţea prin furnizarea de statistici şi rapoarte şi dezvoltarea strategiei pentru o mai bună performanţă;
Iniţierea actiunilor corective dacă este cazul şi asigurarea îndeplinirii lor;
Colaborarea cu serviciile interne, manifestarea unei atitudini proactive pe marginea incidentelor apărute;
Gestionarea echipei şi acordarea de suport noilor membri ai acesteia.
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare tehnice şi experienţă în domeniu de minim 5 ani;
Experienţă relevantă în managementul echipelor (minim 3 ani);
Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat (oral, scris);
Cunoştinţe confirmate în domeniu (Active Directory, MS Exchange, Core Switching/Routing, SSL/IPSec, SAN etc.);
Experienţa de lucru cu ATM-le reprezintă un mare avantaj;
Simţ dezvoltat al responsabilităţii şi al viziunii de ansamblu;
Abilităţi de leadership şi competenţe manageriale dezvoltate;
Abilităţi de comunicare şi interacţionare cu diferite echipe de lucru, precum şi capacitatea de a raporta către superior;
Spirit analitic dezvoltat, capacitatea de a sintetiza informaţiile şi de a propune soluţii în termeni restrânşi
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internaţional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactaţi doar candidaţii selectaţi.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut