Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Sef Echipa Centrul de Apeluri (Serviciul Informational)
Starnet
7 martie 2010
Chișinău
Responsabilitati:
gestionarea si planificarea activitatii Serviciului Informaţional al Centrului Suport Clienţi;
asigurarea procesului de deservire clientlor si respectarii nivelului de calitate stabilit;
elaborarea si implementarea regulamentelor, instructiunilor si proceselor tehnologice a subdiviziunii;
monitorizarea, analiza si raportarea lucrului operatorilor;
instruirea si testarea periodica a operatorilor in vederea avansarii pregatirii profesionale;
solutionarea operativa a plingerilor, situatiilor dificile in cadrul serviciului si de ordin organizatoric.
Cerinte:
studii superioare;
experienta de lucru in Centru de apel (2-3 ani);
experienta de conducere a anui grup, preferabil in Centru de apel (1-2 ani);
abilitati dezvoltate de comunicare prin telefon;
traininguri de specialitate;
abilitati organizatorice si analitice;
cunoasterea perfecta a limbilor romana si rusa.
Se ofera:
pachet salarial motivant,
oportunitatea dezvoltarii intr-un mediu de profesionisti,
training-uri de specialitate, si
un mediu de lucru modern.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa: hr@starnet.md
sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului si codului de referinta CR02-3
in tema scrisorii.
Data limita de primire CV-urilor 18 martie 2010.
gestionarea si planificarea activitatii Serviciului Informaţional al Centrului Suport Clienţi;
asigurarea procesului de deservire clientlor si respectarii nivelului de calitate stabilit;
elaborarea si implementarea regulamentelor, instructiunilor si proceselor tehnologice a subdiviziunii;
monitorizarea, analiza si raportarea lucrului operatorilor;
instruirea si testarea periodica a operatorilor in vederea avansarii pregatirii profesionale;
solutionarea operativa a plingerilor, situatiilor dificile in cadrul serviciului si de ordin organizatoric.
Cerinte:
studii superioare;
experienta de lucru in Centru de apel (2-3 ani);
experienta de conducere a anui grup, preferabil in Centru de apel (1-2 ani);
abilitati dezvoltate de comunicare prin telefon;
traininguri de specialitate;
abilitati organizatorice si analitice;
cunoasterea perfecta a limbilor romana si rusa.
Se ofera:
pachet salarial motivant,
oportunitatea dezvoltarii intr-un mediu de profesionisti,
training-uri de specialitate, si
un mediu de lucru modern.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa: hr@starnet.md
sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului si codului de referinta CR02-3
in tema scrisorii.
Data limita de primire CV-urilor 18 martie 2010.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 martie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut