Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Sef cabinet presedinte Holding
15 iulie 2016
Chișinău
Grupul, care activează cu succes pe piaţa Republicii Moldova în domeniile alimentaţiei publice, comerţului cu amănuntul, prestării serviciilor de consultanţă angajează:
SEF CABINET PRESEDINTE HOLDING
Responsabilităţi:
• Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
• Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
• Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
• Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
• Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
• Participarea la elabortarea diverselor rapoarte, analiza si monitorizarea acestora;
• Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
• Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
• Indeplinirea unor atributii aferente activitatii de Resurse Umane
Cerinţe faţă de candidaţi:
• Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
• Studii superioare (economie / psihologie);
• Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, franceza, engleza;
• Cunoştinţe avansate de operare PC;
• Abilităţi de organizare;
• Spirit creativ;
• Abilităţi de analiză;
• Cunoştinţe de gestiune.
Compania ofera:
- Conditii de munca atractive
- Pachet social extrem de avantajos
- Salariu motivant
- Posibilitati de a lucra intr-un cadrul de nivel international
- Oportunitati de dezvoltare in cariera
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică zz10@search4staff.com
Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
SEF CABINET PRESEDINTE HOLDING
Responsabilităţi:
• Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
• Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
• Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
• Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
• Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
• Participarea la elabortarea diverselor rapoarte, analiza si monitorizarea acestora;
• Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
• Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
• Indeplinirea unor atributii aferente activitatii de Resurse Umane
Cerinţe faţă de candidaţi:
• Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
• Studii superioare (economie / psihologie);
• Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, franceza, engleza;
• Cunoştinţe avansate de operare PC;
• Abilităţi de organizare;
• Spirit creativ;
• Abilităţi de analiză;
• Cunoştinţe de gestiune.
Compania ofera:
- Conditii de munca atractive
- Pachet social extrem de avantajos
- Salariu motivant
- Posibilitati de a lucra intr-un cadrul de nivel international
- Oportunitati de dezvoltare in cariera
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică zz10@search4staff.com
Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 iulie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut