Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Șef al secției achiziții, departamentul administrare și achiziții
Banca Națională a Moldovei

16 iulie 2014

Chișinău
Cerinţe minime obligatorii:

1. Studii universitare economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;

2. Experiență profesională de minim 2 ani;

3. Cunoştinţe în domeniul achiziţiilor publice;

4. Cunoaşterea fluentă a limbilor de stat şi unei limbi de circulaţie internaţională la nivel, cel puţin, intermediar (citit/scris/vorbit);

5. Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor Word, Excel, Power Point, Visio, Internet, Intranet, etc.;

6. Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scris, capacitate de analiză şi sinteză a informaţiei, de a expune clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările, capacitatea de adaptare rapidă la diverse contexte/cerințe profesionale, capacitatea de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, gândire ordonată, tact şi pricepere în muncă cu oamenii, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, etc.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

1. Cunoaşterea suplimentară a unei limbi moderne;

2. Cunoaşterea legislaţiei aferente achizițiilor publice.

Principalele atribuții:

1. Analizarea conjuncturii pieţei;

2. Examinarea ofertelor, proiectelor contractelor încheiate de BNM cu diferiţi prestatori de servicii;

3. Elaborarea şi implementarea măsurilor privind perfecţionarea activităţii Secţiei: elaborarea și prezentarea dărilor de seamă periodice (trimestriale, anuale);

4. Gestionarea angajaților Secției: planificarea, reglementarea şi coordonarea planului de lucru, definirea atribuțiilor de serviciu, monitorizarea activității și delegarea atribuțiilor;

5. Coordonarea activităţii cu alte subdiviziuni ale Departamentului, monitorizarea, îmbunătățirea și optimizarea proceselor de lucru ale Secției;

6. Examinarea şi soluţionarea solicitărilor şi scrisorilor parvenite atît din cadrul BNM cît şi din exterior;

7. Participarea la elaborarea documentelor normative ce ţin de activitatea internă a BNM aferente achizițiilor publice;

8. Participarea la elaborarea devizului de cheltuieli, a planului de achiziţii al Secţiei şi Departamentului, a programelor de investiţii capitale, de aprovizionare cu bunuri materiale a BNM;

9. Participarea la organizarea achiziţiilor publice în conformitate cu Instrucţiunea privind modul de organizare a achiziţiilor publice în BNM şi Legii cu privire la achiziţiile publice nr.96-XVI din 13.04.2007.

Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 27 iulie 2014.

Persoanele interesate pot să depună CV-ul detaliat pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul Resurse Umane, cu specificarea postului pentru care se aplică.

Remiterea CV-ului poate fi făcută atât prin intermediul formularului de pe site www.bnm.md precum şi la resurse.umane@bnm.md cu menţionarea în titlul mesajului a postului pentru care se aplică.

Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 iulie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut