Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Sef adjunct direcția statistică și achiziții electronice
Agenția Achiziții Publice
5 septembrie 2013
Chișinău
• Sarcinile de bază:
1. Asigurarea, în limita competenţei, a bunei funcţionări a Direcţiei statistică şi achiziţii electronice.
2. Asigurarea plasării informaţiei pe pagina web „Achiziţiile publice ale Republicii Moldova”.
3. Asigurarea utilizării Registrului de stat automatizat al achiziţiilor publice.
4. Organizarea, în limita competenţei, a perfecţionării profesionale continuă a colaboratorilor Direcţiei statistică şi achiziţii electronice.
5. Colaborarea cu alte direcţii în cadrul Agenţiei Achiziţii Publice prin acordarea de ajutor metodologic colaboratorilor Agenţiei.
6. Asigurarea implementării sistemului de achiziţii electronice, în limita competenţei.
7. Controlul şi coordonarea elaborării statisticii în domeniul achiziţiilor publice.
condiţiile generale de participare la concurs:
• Deţine cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul permanent pe teritoriul ei;
• Cunoaşte limba de stat;
• Este apt, din punct de vedere al sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
• Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
• Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate (interdicţie dispusă prin hotărîre de judecată);
• Îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei vacante.
Condiţii specifice:
• Studii superioare în domeniul economic şi/sau TI;
• Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
• Abilități de utilizare foarte bună a calculatorului;
• Cunoaşterea unei limbi de circulație internațională (nivel B2);
• Experiență profesională în domeniu 3 ani.
documentele ce urmează a fi prezentate:
1. Copia buletinului de identitate;
2. Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
3. Copia carnetului de muncă;
4. Cazierul judiciar;
5. Certificatul medical (după caz);
6. Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante.
NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
) Bibiografia concursului:
1. Legea Nr. 158 din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
2. Legea Nr. 96 din 13.04.2007 privind achiziţiile publice;
3. Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 355 din 08.05.2009 cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al Sistemului Informaţional Automatizat “Registrul de stat al achiziţiilor publice;
4. Legea Nr. 264 din 15.07.2004 cu privire la documentul electronic şi semnătura digitală.
5. Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
data-limită de depunere a documentelor: 23.09.2013, inclusiv
modalitatea de depunere a documentelor: Documentele urmează a fi depuse la sediul Agenţiei Achiziții Publice sau prin e-mail.
numărul de telefon: tel/fax: 73-88-22,
e-mail: silvia.magaleas@tender.gov.md
1. Asigurarea, în limita competenţei, a bunei funcţionări a Direcţiei statistică şi achiziţii electronice.
2. Asigurarea plasării informaţiei pe pagina web „Achiziţiile publice ale Republicii Moldova”.
3. Asigurarea utilizării Registrului de stat automatizat al achiziţiilor publice.
4. Organizarea, în limita competenţei, a perfecţionării profesionale continuă a colaboratorilor Direcţiei statistică şi achiziţii electronice.
5. Colaborarea cu alte direcţii în cadrul Agenţiei Achiziţii Publice prin acordarea de ajutor metodologic colaboratorilor Agenţiei.
6. Asigurarea implementării sistemului de achiziţii electronice, în limita competenţei.
7. Controlul şi coordonarea elaborării statisticii în domeniul achiziţiilor publice.
condiţiile generale de participare la concurs:
• Deţine cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul permanent pe teritoriul ei;
• Cunoaşte limba de stat;
• Este apt, din punct de vedere al sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
• Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
• Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate (interdicţie dispusă prin hotărîre de judecată);
• Îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei vacante.
Condiţii specifice:
• Studii superioare în domeniul economic şi/sau TI;
• Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
• Abilități de utilizare foarte bună a calculatorului;
• Cunoaşterea unei limbi de circulație internațională (nivel B2);
• Experiență profesională în domeniu 3 ani.
documentele ce urmează a fi prezentate:
1. Copia buletinului de identitate;
2. Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
3. Copia carnetului de muncă;
4. Cazierul judiciar;
5. Certificatul medical (după caz);
6. Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante.
NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
) Bibiografia concursului:
1. Legea Nr. 158 din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
2. Legea Nr. 96 din 13.04.2007 privind achiziţiile publice;
3. Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 355 din 08.05.2009 cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al Sistemului Informaţional Automatizat “Registrul de stat al achiziţiilor publice;
4. Legea Nr. 264 din 15.07.2004 cu privire la documentul electronic şi semnătura digitală.
5. Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
data-limită de depunere a documentelor: 23.09.2013, inclusiv
modalitatea de depunere a documentelor: Documentele urmează a fi depuse la sediul Agenţiei Achiziții Publice sau prin e-mail.
numărul de telefon: tel/fax: 73-88-22,
e-mail: silvia.magaleas@tender.gov.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 septembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.