Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar
Drancor SRL
18 august 2014
Chișinău
Secretar
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse şi engleze.
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.
Obligaţii:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor, perfectarea proceselor verbale;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice,
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- organizarea deplasărilor conducerii;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
Garantăm:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse şi engleze.
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.
Obligaţii:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor, perfectarea proceselor verbale;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice,
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- organizarea deplasărilor conducerii;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
Garantăm:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 august 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.