Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar- referent
HR-Consulting (search4staff.com)
5 iunie 2015
Chișinău
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:
Secretar- Referent
Compania:
Companie națională de software orientată spre piața internaționala de desfacere.
Responsabilități:
• Primirea, transmiterea și înregistrarea corespondenței de intrare și de ieșire,
• Pregătirea documentelor (comenzi, contracte, declarații),
• Controlul calității documentelor prezentate spre semnare directorului,
• Monitorizarea executării documentelor și comenzilor,
• Organizarea documentației, managementul documentelor, arhivarea muncii.
Cerințe:
• Experiență – minim 3 ani,
• Studii superioare finisate,
• Cunoștințe de operare PC (MS Office, Excel, Power Point),
• Cunoaşterea limbilor: româna - nativ, rusa - fluent, engleza - mediu,
• Cunoașterea bună a tastaturii,
• Foarte bună abilităţi de planificare şi organizare,
• Cunoașterea legislației (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și Instrucțiunii-tip cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova).
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv,
• Cursuri de formare profesională.
Candidații interesați sunt rugați să transimtă CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): kk40@search4staff.com sau la numărul de FAX: 022-209134.
În CV indicați codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-876556
CV-urile primite vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.
Secretar- Referent
Compania:
Companie națională de software orientată spre piața internaționala de desfacere.
Responsabilități:
• Primirea, transmiterea și înregistrarea corespondenței de intrare și de ieșire,
• Pregătirea documentelor (comenzi, contracte, declarații),
• Controlul calității documentelor prezentate spre semnare directorului,
• Monitorizarea executării documentelor și comenzilor,
• Organizarea documentației, managementul documentelor, arhivarea muncii.
Cerințe:
• Experiență – minim 3 ani,
• Studii superioare finisate,
• Cunoștințe de operare PC (MS Office, Excel, Power Point),
• Cunoaşterea limbilor: româna - nativ, rusa - fluent, engleza - mediu,
• Cunoașterea bună a tastaturii,
• Foarte bună abilităţi de planificare şi organizare,
• Cunoașterea legislației (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și Instrucțiunii-tip cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova).
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv,
• Cursuri de formare profesională.
Candidații interesați sunt rugați să transimtă CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): kk40@search4staff.com sau la numărul de FAX: 022-209134.
În CV indicați codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-876556
CV-urile primite vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 iunie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut