Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar- referent
HR-Consulting (search4staff.com)
24 aprilie 2015
Chișinău
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:
Secretar- Referent
Compania:
Una dintre cele mai mari companii naționale de software, orientată spre piața internațională de desfacere
Responsabilități:
• Primirea, transmiterea și înregistrarea corespondenței de intrare și de ieșire;
• Pregătirea documentelor (comenzi, contracte, declarații);
• Pregatirea și controlul calității documentelor prezentate spre semnare directorului;
• Monitorizarea executării documentelor și comenzilor;
• Organizarea documentației, managementul documentelor, arhivarea muncii.
Cerințe:
• Experiență de muncă la un post similar - minim 2 ani;
• Cunoașterea legislației (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și instrucțiunii-tip cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova);
• Experiență în organizarea documentației;
• Experiență în gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare);
• Cunoașterea la perfecție a limbii române
• Cunoașterea limbii ruse și limbii engleze constituie un avantaj;
• Absolvirea cursurilor de secretariat va fi un avantaj.
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv;
• Cursuri de formare profesională.
Candidații interesați pot transmite CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): kk20@search4staff.com sau la numărul de FAX: 022-209134.
În CV indicați codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-876557
CV-urile primite vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.
Secretar- Referent
Compania:
Una dintre cele mai mari companii naționale de software, orientată spre piața internațională de desfacere
Responsabilități:
• Primirea, transmiterea și înregistrarea corespondenței de intrare și de ieșire;
• Pregătirea documentelor (comenzi, contracte, declarații);
• Pregatirea și controlul calității documentelor prezentate spre semnare directorului;
• Monitorizarea executării documentelor și comenzilor;
• Organizarea documentației, managementul documentelor, arhivarea muncii.
Cerințe:
• Experiență de muncă la un post similar - minim 2 ani;
• Cunoașterea legislației (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și instrucțiunii-tip cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova);
• Experiență în organizarea documentației;
• Experiență în gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare);
• Cunoașterea la perfecție a limbii române
• Cunoașterea limbii ruse și limbii engleze constituie un avantaj;
• Absolvirea cursurilor de secretariat va fi un avantaj.
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv;
• Cursuri de formare profesională.
Candidații interesați pot transmite CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): kk20@search4staff.com sau la numărul de FAX: 022-209134.
În CV indicați codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-876557
CV-urile primite vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 aprilie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut