Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar- referent
HR-Consulting (www.search4staff.com)
1 decembrie 2014
Chișinău
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Secretar- Referent
Compania:
Una dintre cele mai mari companii nationale de software, orientata spre piata internationala de desfacere.
Responsabilitati:
•Primirea, transmiterea si inregistrarea corespondentei de intrare si de iesire;
•Pregatirea documentelor (comenzi, contracte, declaratii);
•Pregatirea si controlul calitatii documentelor prezentate spre semnare directorului;
•Monitorizarea executarii documentelor si comenzilor;
•Organizarea documentatiei, managementul documentelor, arhivare muncii.
Cerinte:
•Experienta de munca la un post similar minim 2 ani
•Cunoasterea legislatiei (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de intocmire a documentelor organizatorice si de dispozitie si Instructiunii-tip cu privire la tinerea lucrarilor de secretariat in organele administratiei publice centrale de specialitate si ale autoadministrarii locale ale Republicii Moldova)
•Experienta in organizarea documentatiei
•Experienta in gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
•Cunoasterea la perfectie a limbii romane – chiar si cele mai mici greseli nu se accepta
•Cunoasterea limbii ruse si limbii engleze constituie un avantaj
•Absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj.
Beneficii:
•Pachet salarial competitiv.
Cei interesati pot transmite CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): ab40@search4staff.com sau la numarul de FAX: 022-209134.
In CV indicati codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-876556
CV-urile primite vor fi analizate. Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Secretar- Referent
Compania:
Una dintre cele mai mari companii nationale de software, orientata spre piata internationala de desfacere.
Responsabilitati:
•Primirea, transmiterea si inregistrarea corespondentei de intrare si de iesire;
•Pregatirea documentelor (comenzi, contracte, declaratii);
•Pregatirea si controlul calitatii documentelor prezentate spre semnare directorului;
•Monitorizarea executarii documentelor si comenzilor;
•Organizarea documentatiei, managementul documentelor, arhivare muncii.
Cerinte:
•Experienta de munca la un post similar minim 2 ani
•Cunoasterea legislatiei (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de intocmire a documentelor organizatorice si de dispozitie si Instructiunii-tip cu privire la tinerea lucrarilor de secretariat in organele administratiei publice centrale de specialitate si ale autoadministrarii locale ale Republicii Moldova)
•Experienta in organizarea documentatiei
•Experienta in gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
•Cunoasterea la perfectie a limbii romane – chiar si cele mai mici greseli nu se accepta
•Cunoasterea limbii ruse si limbii engleze constituie un avantaj
•Absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj.
Beneficii:
•Pachet salarial competitiv.
Cei interesati pot transmite CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): ab40@search4staff.com sau la numarul de FAX: 022-209134.
In CV indicati codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-876556
CV-urile primite vor fi analizate. Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 decembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut