Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar general
Curtea de Arbitraj Comercial Internațional din Chisianu
21 octombrie 2021
Chișinău
Curtea de Arbitraj Comercial Internațional din Chișinău (CACIC) este o instituție permanentă de arbitraj, pe lângă Asociația Patronală „Camera de Comerț Americană din Moldova” (AmCham Moldova).
Misiunea Curții este de a deveni un for modern de soluționare a litigiilor interne şi internaționale, care de rând cu alte instituții competente ar contribui la promovarea reformei justiției în Republica Moldova și protecția cât mai plenară a drepturilor și intereselor legale ale participanților la circuitul economic.
Principalele atribuții ale Secretarului General:
Gestionarea dosarelor arbitrale, inclusiv comunicarea cu părțile în procesul arbitral, asigurarea corespondenței, oferirea asistenței tribunalului arbitral, etc.
Comunicarea cu Comitetul de conducere al CACIC.
Promovarea arbitrajului comercial și implicit a CACIC ca platformă de soluționare alternativă a disputelor, prin:
Organizarea de sesiuni informative, conferințe și ședințe tematice destinate comunității juridice și sectorului privat;
Desfășurarea întrevederilor bilaterale cu societăți comerciale;
Dezvoltarea de articole, publicații pe rețele de socializare pentru a promova serviciile Curții;
Calificări:
Competențe profesionale:
Studii superioare în drept;
Cel puțin 3 ani de experiență, de preferință în domeniul dreptului privat;
Experiență de activitate în cadrul instanțelor de judecată constituie un avantaj;
Posedarea limbii engleze cel puțin la nivel intermediar;
Competențe în programele MS Office;
Abilitatea de a utiliza social media pentru o comunicare eficientă.
Calități personale:
Capacități de organizare, planificare și coordonare;
Comunicare fluidă și eficientă.
Termen limită de aplicare: 2 noiembrie 2021, 17:00
Modalitatea de aplicare:
Persoanele interesate vor expedia CV și o scrisoare de motivare la adresa de email cacic@amcham.md.
Pentru detalii suplimentare, apelați 022-211-781.
Misiunea Curții este de a deveni un for modern de soluționare a litigiilor interne şi internaționale, care de rând cu alte instituții competente ar contribui la promovarea reformei justiției în Republica Moldova și protecția cât mai plenară a drepturilor și intereselor legale ale participanților la circuitul economic.
Principalele atribuții ale Secretarului General:
Gestionarea dosarelor arbitrale, inclusiv comunicarea cu părțile în procesul arbitral, asigurarea corespondenței, oferirea asistenței tribunalului arbitral, etc.
Comunicarea cu Comitetul de conducere al CACIC.
Promovarea arbitrajului comercial și implicit a CACIC ca platformă de soluționare alternativă a disputelor, prin:
Organizarea de sesiuni informative, conferințe și ședințe tematice destinate comunității juridice și sectorului privat;
Desfășurarea întrevederilor bilaterale cu societăți comerciale;
Dezvoltarea de articole, publicații pe rețele de socializare pentru a promova serviciile Curții;
Calificări:
Competențe profesionale:
Studii superioare în drept;
Cel puțin 3 ani de experiență, de preferință în domeniul dreptului privat;
Experiență de activitate în cadrul instanțelor de judecată constituie un avantaj;
Posedarea limbii engleze cel puțin la nivel intermediar;
Competențe în programele MS Office;
Abilitatea de a utiliza social media pentru o comunicare eficientă.
Calități personale:
Capacități de organizare, planificare și coordonare;
Comunicare fluidă și eficientă.
Termen limită de aplicare: 2 noiembrie 2021, 17:00
Modalitatea de aplicare:
Persoanele interesate vor expedia CV și o scrisoare de motivare la adresa de email cacic@amcham.md.
Pentru detalii suplimentare, apelați 022-211-781.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 octombrie 2021
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut