Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar economist
4 septembrie 2015
Chișinău
Secretar economist
Program: 8 ore, full time
Esti candidatul/candidata potrivita daca:
- esti o persoana pozitiva, sociabila, dinamica, cu un simţ al responsabilităţii crescut;
- ai capacitate de analiza, sinteza si selectie a informatiilor
- ai abilitati excelente de comunicare, prioritizare si organizare a timpului;
- ai capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
- ai abilitati de organizare (gestionare, arhivare), planificare, coordonare
- dispui de cunostinte PC la nivel mediu sau avansat(Outlook, Word, Excel)
- cunosti limba engleza si rusa la un nivel suficient pentru a participa intr-o discutie business, a comunica in scris cu partenerii, a alcatui documentatie economica sau general-organizationala
- Cunostinte de contabilitate primara – constituie un avantaj
- Permis conducere – constituie un avantaj
Activitati:
- Activitati de secretariat si contabilitate primara;
- Activitati de administrare a personalului (dosarul angajatului, editarea deciziilor, contractelor de munca, actelor aditionale,etc);
- Negocieri cu partenerii (in limbile engleza si rusa)
- Analizarea activitatii economice si perfectarea tranzactiilor (partea pre-contabila)
- Organizarea si gestionarea proceselor
- Comunicarea cu organele de resort, atunci cand apare necesitatea
- Gestionarea conținutului de pe pagina web a companiei și rețelele sociale (LinkedIn, Facebook, etc);
Beneficii oferite:
- Formare si dezvoltare profesionala
- Pachet salarial atractiv bazat pe experienta si rezultate
- Un mediu de lucru placut
- Oportunitati de a crestere
- Participarea la training-uri organizate in republica pentru ridicarea calificarii
In cazul in care considerati ca aceasta pozitie vi se potriveste, asteptam CV-ul si scrisoarea de intentie la: soft_md@yahoo.com
Program: 8 ore, full time
Esti candidatul/candidata potrivita daca:
- esti o persoana pozitiva, sociabila, dinamica, cu un simţ al responsabilităţii crescut;
- ai capacitate de analiza, sinteza si selectie a informatiilor
- ai abilitati excelente de comunicare, prioritizare si organizare a timpului;
- ai capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
- ai abilitati de organizare (gestionare, arhivare), planificare, coordonare
- dispui de cunostinte PC la nivel mediu sau avansat(Outlook, Word, Excel)
- cunosti limba engleza si rusa la un nivel suficient pentru a participa intr-o discutie business, a comunica in scris cu partenerii, a alcatui documentatie economica sau general-organizationala
- Cunostinte de contabilitate primara – constituie un avantaj
- Permis conducere – constituie un avantaj
Activitati:
- Activitati de secretariat si contabilitate primara;
- Activitati de administrare a personalului (dosarul angajatului, editarea deciziilor, contractelor de munca, actelor aditionale,etc);
- Negocieri cu partenerii (in limbile engleza si rusa)
- Analizarea activitatii economice si perfectarea tranzactiilor (partea pre-contabila)
- Organizarea si gestionarea proceselor
- Comunicarea cu organele de resort, atunci cand apare necesitatea
- Gestionarea conținutului de pe pagina web a companiei și rețelele sociale (LinkedIn, Facebook, etc);
Beneficii oferite:
- Formare si dezvoltare profesionala
- Pachet salarial atractiv bazat pe experienta si rezultate
- Un mediu de lucru placut
- Oportunitati de a crestere
- Participarea la training-uri organizate in republica pentru ridicarea calificarii
In cazul in care considerati ca aceasta pozitie vi se potriveste, asteptam CV-ul si scrisoarea de intentie la: soft_md@yahoo.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
4 septembrie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut