Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar/asisitent
Birou de Avocați

21 ianuarie 2014

Chișinău
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare sau superioare incomplete;
- studii contabile;
- cunostinţe operare PC (1C, MS Office,Word,Excel);
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse (şi engleze preferabil).

Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.

Obligaţii:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice,
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- organizarea deplasărilor conducerii;
- evidența dosarelor, a registrelor biroului;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.


CV expediați pe adresa - nata.armasu@gmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.