Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar administrativ, poziție full-time
AO Institutul National de Intervenție Timpurie In Copilărie - VOINICEL

10 ianuarie 2024

Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Scop
Asigurarea unui management eficient al activităților și serviciilor ITC prestate de către organizație, comunicare pozitivă, inclusiv realizarea sarcinilor administrative pentru a facilita buna organizare și funcționare a organizației și elaborarea rapoartelor specifice de activitate. Managerul/managera de oficiu va crea și menține un mediu de lucru integru, profesionist, va asigura un nivel ridicat de eficacitate organizațională, comunicare și siguranță.

Sarcini și Responsabilități:
- Organizarea bunei desfășurări a activităților programate, planificarea și evidența acestora, inclusiv elaborarea rapoartelor de activitate,
- Comunicarea pozitivă cu beneficiarii și partenerii asociației în vederea coordonării si raportării serviciilor de ITC prestate de către echipa INITC si planului de activități al echipei,
- Managementul sarcinilor de birou, inclusiv gestionarea corespondenței de intrare și ieșire, documentarea și distribuirea politicilor administrative,
- Gestionarea contractelor, negocierea de preț cu furnizorii de servicii/bunuri, asigurând legătura cu prestatorii de servicii,
- Implicare în implementarea proiectelor Asociației și suport logistic acordat în timpul absenței Managerilor de program.
- Alte responsabilități corelate cu poziția lansata si cu Misiunea Asociației. Vezi www.voinicel.md

Cerințe față de candidat/ă:
- Pozitivism, empatie, deschidere de a activa constructiv într-o organizație umanitară, cu scopul de a susține copiii cu tulburări de dezvoltare și familiile acestora!
- Studii superioare în Management, Științe Sociale, Mediu, Economie, Administrare Publică sau alt domeniu relevant;
- Abilități înalte de comunicare constructiva, de organizare și planificare!
- Experiență de lucru de minim 1-2 ani, experiența de lucru în organizațiile societății civile constituie un avantaj;
- Experiență în managementul documentelor și organizarea operațiunilor de birou inclusiv înțelegere a procedurilor de achiziție;
- Cunoașterea instrumentelor digitale precum PC Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoașterea limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleză constituie un avantaj.
- Cunoștințe de bază despre Codul Muncii al Republicii Moldova, regulile de siguranță a muncii, igiena industrială și securitatea în situații de urgență prezintă un avantaj!
- Abilitatea de a lucra independent, precum și în echipă!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
10 ianuarie 2024
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut