Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar - administartiv
Grand Lift SRL
20 septembrie 2016
Chișinău
Firma Grand Lift SRL , cu oficiul central la Ciocana, mun. Chișinău ofera loc de activitate pentru electromecanic ascensoare .
Cerințe:
− Capacitatea de autoorganizare, abilități de comunicare, dicție bună, rezistență la stres, loialitate; - Flexibilitate.
− Cunoașterea etichetei în afaceri;
− Studii superioare complete;
− Cunoașterea limbii Române ;
− Bune cunoștințe și experiență de operare pe calculator Microsoft Office (preponderent Excel);și de utilizare a tehnicii de birou.
Responsabilitățile principale:
− Organizarea eficientă a activității în cadrul biroului; - Activităţi specifice de secretariat: evidenţa şi înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire,de stocare, arhivarea documentelor asigurarea transmiterii documentelor prin poştă, fax, e-mail − Întocmirea corectă a documentației, realizarea convorbirilor telefonice, - Gestionarea fluxului de documente în sediu (redactare scrisori/ordine/dispoziții, imprimare documente/semnare/arhivare, etc);
- Colaborare cu departamentele suport ( resurse umane, IT, contabilitate, producere);
− Organizarea întîlnirilor de afaceri, recepțiilor, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, oaspeților, delegațiilor, clienților, partenerilor;
− Organizarea asigurării cu rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri necesare activității personalului de birou;
Garantăm:
− Salariu stabil; - Pachet social deplin
− Perfecționare profesională;
− Oportunități de carieră în cadrul companiei;
− Telefon de serviciu;
Așteptăm CV-ul Dvs cu specificarea postului pentru care aplicați la adresa electronică: Grandlift@gmail.com; gaburaion@yahoo.com
Tel. de contact: 022-482209; mob: 069106554:
La interviu vor fi invitați toți candidații selectați.
Cerințe:
− Capacitatea de autoorganizare, abilități de comunicare, dicție bună, rezistență la stres, loialitate; - Flexibilitate.
− Cunoașterea etichetei în afaceri;
− Studii superioare complete;
− Cunoașterea limbii Române ;
− Bune cunoștințe și experiență de operare pe calculator Microsoft Office (preponderent Excel);și de utilizare a tehnicii de birou.
Responsabilitățile principale:
− Organizarea eficientă a activității în cadrul biroului; - Activităţi specifice de secretariat: evidenţa şi înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire,de stocare, arhivarea documentelor asigurarea transmiterii documentelor prin poştă, fax, e-mail − Întocmirea corectă a documentației, realizarea convorbirilor telefonice, - Gestionarea fluxului de documente în sediu (redactare scrisori/ordine/dispoziții, imprimare documente/semnare/arhivare, etc);
- Colaborare cu departamentele suport ( resurse umane, IT, contabilitate, producere);
− Organizarea întîlnirilor de afaceri, recepțiilor, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, oaspeților, delegațiilor, clienților, partenerilor;
− Organizarea asigurării cu rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri necesare activității personalului de birou;
Garantăm:
− Salariu stabil; - Pachet social deplin
− Perfecționare profesională;
− Oportunități de carieră în cadrul companiei;
− Telefon de serviciu;
Așteptăm CV-ul Dvs cu specificarea postului pentru care aplicați la adresa electronică: Grandlift@gmail.com; gaburaion@yahoo.com
Tel. de contact: 022-482209; mob: 069106554:
La interviu vor fi invitați toți candidații selectați.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 septembrie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut