Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Sale manager/Project-manager assistant
Euromol Management Consulting
8 octombrie 2008
Chișinău
O Societate cu Capital Străin
anunţă concurs la suplinirea postului vacant de:
Sale manager/Project-manager assistant
I. Cerinţe:
-studii superioare in management/economie
- cunoaşterea de bază a calculatorului: MS Office (Word, Excel-professional)
- experienţa in domeniu minimum 1 an
- cunoaşterea fluentă a limbilor: Engleza, Româna, Rusa
- abilitaţi perfecte de comunicare in scris si verbal in limba engleza
- cunoştinţe generale ale principiilor de contabilitate
- capacitatea de a lucra în echipă cât şi independent
- puternic simţ de responsabilitate
II.Responsabilităţi:
- monitorizarea proiectelor de la iniţiere până la activitatea de zi cu zi;
- traduceri de documente generale si tehnice, rapoarte financiare;
- organizarea vizitelor oficiale (rezervări de hotel, tichete, asigurarea transportului, traduceri orale);
- cercetări de piaţa, pregătirea informaţiei la solicitarea clientului, stabilirea bugetului preventiv;
- elaborarea de materiale promoţionale si publicitare (cărţi de vizită, broşuri,proiecte imobiliare, buletin informaţional);
- pregătirea de oferte de preţ, evaluarea şi evidenţa achitării
- monitorizarea sistemului de vânzări, evidenţa si emiterea facturilor, stabilirea de diverse rapoarte financiare si de administrare internă
- întreţinerea comunicării şi corespondenţei de afaceri cu clienţii companiei
- monitorizarea aspectelor administrative în implementarea proiectelor
III.Calitaţi personale:
- spirit organizatoric, politeţe, disciplina
- responsabilitate, încredere in sine, abilitate, comunicabil.
CV-urile în limba romana cu indicarea postului pot fi trimise la adresa
e-mail: hr@euromol.md
anunţă concurs la suplinirea postului vacant de:
Sale manager/Project-manager assistant
I. Cerinţe:
-studii superioare in management/economie
- cunoaşterea de bază a calculatorului: MS Office (Word, Excel-professional)
- experienţa in domeniu minimum 1 an
- cunoaşterea fluentă a limbilor: Engleza, Româna, Rusa
- abilitaţi perfecte de comunicare in scris si verbal in limba engleza
- cunoştinţe generale ale principiilor de contabilitate
- capacitatea de a lucra în echipă cât şi independent
- puternic simţ de responsabilitate
II.Responsabilităţi:
- monitorizarea proiectelor de la iniţiere până la activitatea de zi cu zi;
- traduceri de documente generale si tehnice, rapoarte financiare;
- organizarea vizitelor oficiale (rezervări de hotel, tichete, asigurarea transportului, traduceri orale);
- cercetări de piaţa, pregătirea informaţiei la solicitarea clientului, stabilirea bugetului preventiv;
- elaborarea de materiale promoţionale si publicitare (cărţi de vizită, broşuri,proiecte imobiliare, buletin informaţional);
- pregătirea de oferte de preţ, evaluarea şi evidenţa achitării
- monitorizarea sistemului de vânzări, evidenţa si emiterea facturilor, stabilirea de diverse rapoarte financiare si de administrare internă
- întreţinerea comunicării şi corespondenţei de afaceri cu clienţii companiei
- monitorizarea aspectelor administrative în implementarea proiectelor
III.Calitaţi personale:
- spirit organizatoric, politeţe, disciplina
- responsabilitate, încredere in sine, abilitate, comunicabil.
CV-urile în limba romana cu indicarea postului pot fi trimise la adresa
e-mail: hr@euromol.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
8 octombrie 2008
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.