Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Risk-manager
Companie cu capital strain
9 decembrie 2013
Chișinău
Risk-manager
Cerinţe de bază:
•Studii superioare finisate, de preferinţă economice;
•Experienţă: minimum 2 ani in domeniul asigurărilor, experienţă în managementul riscurilor în domeniul financiar-bancar vă constitui un avantaj;
• Cunoştinţe temeinice in domeniul Control financiar, Control procese, Risk management în asigurări;
•Comunicare fluenta în limbile româna, rusa şi engleză;
•Competenţe şi aptitudini de utilizare PC ( Excel, Word, Outlook, PowerPoint etc.);
• Abilităţi manageriale şi organizatorice;
• Experienţă în managementul proiectelor.
Responsabilităţi principale:
•Dezvoltarea şi implementarea programului de management al riscurilor pentru a susţine strategia companiei şi a fi în conformitate cu cerinţele existente în domeniu;
• Dezvoltarea şi implementarea sistemelor, politicilor şi procedurilor pentru identificarea, colectarea şi analizarea informaţiilor referitoare la risc, atât separat cât şi pe baza agregată;
• Participarea la stabilirea limitelor de expunere la diferitele categorii de riscuri, asigurarea comunicării acestora şi monitorizarea personalului implicat în punerea în aplicare a procedurilor aferente;
• Dezvoltarea şi menţinerea unui sistem de raportare a expunerilor la risc şi a altor aspecte legate de riscuri de la nivelul compartimentelor către nivelele de conducere ierarhice;
• Colectarea şi evaluarea datelor privind riscurile atât din punct de vedere calitativ, cât şi calitativ;
• Revizuirea periodica a politicilor şi procedurilor privind managementul riscului;
• Întocmirea rapoartelor către organele de conducere.
Cei interesaţi pot transmite CV-urile împreună cu o fotografie (obligatoriu) la adresa de email: workinggrup@gmail.com
În CV indicaţi denumirea postului vacant.
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Vor fi contactaţi doar candidaţii care corespund cerinţelor.
Cerinţe de bază:
•Studii superioare finisate, de preferinţă economice;
•Experienţă: minimum 2 ani in domeniul asigurărilor, experienţă în managementul riscurilor în domeniul financiar-bancar vă constitui un avantaj;
• Cunoştinţe temeinice in domeniul Control financiar, Control procese, Risk management în asigurări;
•Comunicare fluenta în limbile româna, rusa şi engleză;
•Competenţe şi aptitudini de utilizare PC ( Excel, Word, Outlook, PowerPoint etc.);
• Abilităţi manageriale şi organizatorice;
• Experienţă în managementul proiectelor.
Responsabilităţi principale:
•Dezvoltarea şi implementarea programului de management al riscurilor pentru a susţine strategia companiei şi a fi în conformitate cu cerinţele existente în domeniu;
• Dezvoltarea şi implementarea sistemelor, politicilor şi procedurilor pentru identificarea, colectarea şi analizarea informaţiilor referitoare la risc, atât separat cât şi pe baza agregată;
• Participarea la stabilirea limitelor de expunere la diferitele categorii de riscuri, asigurarea comunicării acestora şi monitorizarea personalului implicat în punerea în aplicare a procedurilor aferente;
• Dezvoltarea şi menţinerea unui sistem de raportare a expunerilor la risc şi a altor aspecte legate de riscuri de la nivelul compartimentelor către nivelele de conducere ierarhice;
• Colectarea şi evaluarea datelor privind riscurile atât din punct de vedere calitativ, cât şi calitativ;
• Revizuirea periodica a politicilor şi procedurilor privind managementul riscului;
• Întocmirea rapoartelor către organele de conducere.
Cei interesaţi pot transmite CV-urile împreună cu o fotografie (obligatoriu) la adresa de email: workinggrup@gmail.com
În CV indicaţi denumirea postului vacant.
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Vor fi contactaţi doar candidaţii care corespund cerinţelor.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
9 decembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut