Responsabil relații clienți
800 – 2 000 euro pe lună, net
BeePharm
10 octombrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
Remote
Angajăm și persoane cu dizabilități
Descrierea postului
Căutăm operatori call-center energici și comunicativi pentru a oferi consultanță clienților și pentru a prezenta produsele companiei din domeniul sănătății și al stilului de viață activ. Sarcina principală este să purtați discuții telefonice, să prezentați gama de produse, să răspundeți la întrebări și să ajutați clienții în procesul de plasare a comenzilor, asigurând un nivel înalt de satisfacție.
Responsabilități:
- Efectuarea apelurilor către clienți din baza oferită (bază caldă și fierbinte).
- Consultarea clienților cu privire la gama de produse a companiei.
- Identificarea nevoilor și oferirea de soluții potrivite.
- Introducerea comenzilor în sistemul CRM.
Cerințe:
- Experiența în vânzări sau call-center constituie un avantaj, dar nu este obligatorie (se oferă instruire).
- Abilități de comunicare și exprimare clară.
- Responsabilitate, dorință de dezvoltare și de câștig.
- Cunoașterea limbii române.
Oferim:
- Program de lucru: 5/2, de la 9:00 la 17:00, cu o oră pauză.
- Salariu competitiv: parte fixă + bonusuri de performanță.
- Instruire gratuită și suport din partea echipei.
- Colectiv prietenos și condiții confortabile de lucru.
- Posibilități reale de creștere profesională.
- Angajare oficială.
Căutăm operatori call-center energici și comunicativi pentru a oferi consultanță clienților și pentru a prezenta produsele companiei din domeniul sănătății și al stilului de viață activ. Sarcina principală este să purtați discuții telefonice, să prezentați gama de produse, să răspundeți la întrebări și să ajutați clienții în procesul de plasare a comenzilor, asigurând un nivel înalt de satisfacție.
Responsabilități:
- Efectuarea apelurilor către clienți din baza oferită (bază caldă și fierbinte).
- Consultarea clienților cu privire la gama de produse a companiei.
- Identificarea nevoilor și oferirea de soluții potrivite.
- Introducerea comenzilor în sistemul CRM.
Cerințe:
- Experiența în vânzări sau call-center constituie un avantaj, dar nu este obligatorie (se oferă instruire).
- Abilități de comunicare și exprimare clară.
- Responsabilitate, dorință de dezvoltare și de câștig.
- Cunoașterea limbii române.
Oferim:
- Program de lucru: 5/2, de la 9:00 la 17:00, cu o oră pauză.
- Salariu competitiv: parte fixă + bonusuri de performanță.
- Instruire gratuită și suport din partea echipei.
- Colectiv prietenos și condiții confortabile de lucru.
- Posibilități reale de creștere profesională.
- Angajare oficială.
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Ucraineană Mediu
Adresa:
Chișinău
str. Arborilor 21A
str. Arborilor 21A
Suplimentar:
Dispuși să angajăm refugiați
Data actualizării:
10 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.