Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Reprezentant relatii cu clientii
Guest House "Suisse"
15 ianuarie 2015
Chișinău
Guest House "Suisse" este in cautare de Reprezentant Relatii cu Clientii. Guest House "Suisse" este o agentie imobiliara care da in arenda apartamente si spatii in hostel in regim hotelier.
Responsabilitati:
- Preluarea si inregistrarea oaspetilor
- Primirea si cazarea oaspetilor
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor, inclusiv incasarea platilor
- Mentinerea corespondentei si relatiilor amicale cu clientii
- Supravegherea bunastarii a apartamentelor
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate de la oaspeti
- Rezolvarea reclamatiilor si nemultumirilor clientilor
Cerinte:
- Vorbirea fluenta a limbilor Romana, Rusa si Engleza (OBLIGATORIU!) De indicat in CV nivelul de cunoastere (conform cadrului european sau evaluat de la 1 la 5, unde 5 este nota maxima)
- Cunostinte bune de operare Microsoft Word si Excel
- Cunostinte elemntare de corespondenta de afaceri
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare
- Prezenta agreabila, aspect fizic placut si ordonat
- Orientare catre client, amabilitate si solicitudine maxima
- Flexibilitate in orar (orar flexibil, in dependenta de rezervari, posibil si la ore tarzii sau zile de sarbatoare)
Beneficii:
- Orar flexibil in dependenta de rezervari (cateva ore pe saptamana)
- Deplin pachet social
- Salariu 2500 lei
- Oficiu comod vizavi de monumentul lui Stefan cel Mare
- Telefon si abonament inclus
- La necesitate, se ofera cazare gratuita in hostel
Va rugam insistent sa nu ne contactati in cazul in care:
- Nu vorbiti fluent toate trei limbi (Romana, Rusa, Engleza)
- Nu sunteti disponibil(a) in in fiecare zi, indiferent de ora sau zi de sarbatoare/odihna
Persoanele interesate care corespund totalmente cerintelor, sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de email olga@suisse.md.
Responsabilitati:
- Preluarea si inregistrarea oaspetilor
- Primirea si cazarea oaspetilor
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor, inclusiv incasarea platilor
- Mentinerea corespondentei si relatiilor amicale cu clientii
- Supravegherea bunastarii a apartamentelor
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate de la oaspeti
- Rezolvarea reclamatiilor si nemultumirilor clientilor
Cerinte:
- Vorbirea fluenta a limbilor Romana, Rusa si Engleza (OBLIGATORIU!) De indicat in CV nivelul de cunoastere (conform cadrului european sau evaluat de la 1 la 5, unde 5 este nota maxima)
- Cunostinte bune de operare Microsoft Word si Excel
- Cunostinte elemntare de corespondenta de afaceri
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare
- Prezenta agreabila, aspect fizic placut si ordonat
- Orientare catre client, amabilitate si solicitudine maxima
- Flexibilitate in orar (orar flexibil, in dependenta de rezervari, posibil si la ore tarzii sau zile de sarbatoare)
Beneficii:
- Orar flexibil in dependenta de rezervari (cateva ore pe saptamana)
- Deplin pachet social
- Salariu 2500 lei
- Oficiu comod vizavi de monumentul lui Stefan cel Mare
- Telefon si abonament inclus
- La necesitate, se ofera cazare gratuita in hostel
Va rugam insistent sa nu ne contactati in cazul in care:
- Nu vorbiti fluent toate trei limbi (Romana, Rusa, Engleza)
- Nu sunteti disponibil(a) in in fiecare zi, indiferent de ora sau zi de sarbatoare/odihna
Persoanele interesate care corespund totalmente cerintelor, sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de email olga@suisse.md.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 ianuarie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut