Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Recepţionist
Companie moldo-belgiană
5 iunie 2014
Chișinău
Compania de recrutare "JOBMATCH" la solicitarea clientului său caută candidați la poziția de Recepţionist/ă pentru a face parte din Compania moldo-belgiană din domeniul business estate, situată în mun. Chişinău
Descrierea scurtă a pozitiei:
Recepţionista este responsabilă pentru asigurarea suportului administrativ şi organizaţional zilnic, cu oferirea suportului în dezvoltarea şi perfecţionarea proceselor interne ale companiei.
Responsabilităţi de bază:
* primirea, înregistrarea şi asigurarea accesului vizitatorilor şi locatarilor în centrul administrativ;
* menţinerea registrelor, evidenţa stocurilor, plasarea comenzilor periodice de consumabile;
* evidenţa şi raportarea pe baza de soft a intrărilor şi ieşirilor personalului din centrul administrativ;
* recepţia, înregistrarea, evidenţa şi repartizarea corespondenţei;
* asigurarea suportului tehnic în cadrul întîlnirilor cu partenerii locali și internaţionali;
* executarea altor sarcini trasate de către administraţie.
Cerinte faţă de candidați:
* Studii superioare, economice sau limbi străine;
* Utilizator PC: MS Word, Excel, Power Point;
* Cunoașterea obligatorie a limbilor: Româna, Rusa, Franceza - nivel avansat. Engleza-nivel mediu;
* Experiența de muncă anterioara nu este obligatorie dar reprezintă un avantaj;
* Punctuală, sociabilă, flexibilă;
* Abilităţi de procesare rapidă şi corectă a informaţiei,de planificare şi organizare.
Oferta companiei:
*Posibilitatea de creștere și dezvoltare profesională într-un mediu de business internațional;
* Remunerare și condiţii de muncă motivante;
* Domeniu de activitate divers;
* Echipă tînără şi dinamică.
Candidaţii interesati sunt invitați să transmită CV-urile la adresa resume@jobmatch.md , indicînd codul postului vacant RE06
Vă mulțumim!
Descrierea scurtă a pozitiei:
Recepţionista este responsabilă pentru asigurarea suportului administrativ şi organizaţional zilnic, cu oferirea suportului în dezvoltarea şi perfecţionarea proceselor interne ale companiei.
Responsabilităţi de bază:
* primirea, înregistrarea şi asigurarea accesului vizitatorilor şi locatarilor în centrul administrativ;
* menţinerea registrelor, evidenţa stocurilor, plasarea comenzilor periodice de consumabile;
* evidenţa şi raportarea pe baza de soft a intrărilor şi ieşirilor personalului din centrul administrativ;
* recepţia, înregistrarea, evidenţa şi repartizarea corespondenţei;
* asigurarea suportului tehnic în cadrul întîlnirilor cu partenerii locali și internaţionali;
* executarea altor sarcini trasate de către administraţie.
Cerinte faţă de candidați:
* Studii superioare, economice sau limbi străine;
* Utilizator PC: MS Word, Excel, Power Point;
* Cunoașterea obligatorie a limbilor: Româna, Rusa, Franceza - nivel avansat. Engleza-nivel mediu;
* Experiența de muncă anterioara nu este obligatorie dar reprezintă un avantaj;
* Punctuală, sociabilă, flexibilă;
* Abilităţi de procesare rapidă şi corectă a informaţiei,de planificare şi organizare.
Oferta companiei:
*Posibilitatea de creștere și dezvoltare profesională într-un mediu de business internațional;
* Remunerare și condiţii de muncă motivante;
* Domeniu de activitate divers;
* Echipă tînără şi dinamică.
Candidaţii interesati sunt invitați să transmită CV-urile la adresa resume@jobmatch.md , indicînd codul postului vacant RE06
Vă mulțumim!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 iunie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut