Recepționist/ă (Spital Novamed Nord Bălți)
Novamed Nord

24 iulie 2025

Bălți
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:

Întâmpinarea pacienților și coordonarea spre cabinetul medicului specialist sau sala de așteptare;
Preluarea apelurilor telefonice cu detalierea informațiilor cerute de către pacient;
Evidența bazei de date a pacienților, înregistrarea, programarea/reprogramarea și repartizarea pacientului la medicul specialist/investigații;
Înregistrarea materialului investigațiilor și eliberarea rezultatelor analizelor medicale pacienților;
Încasarea contravalorii serviciilor și eliberarea bonului pacientului;
Medierea conflictelor și soluționarea imediată a reclamațiilor parvenite din partea pacienților/rudelor (în limitele competenței profesionale).

Cerințe:

Studii superioare;
Limbi cunoscute: română, rusă, engleză – intermediar;
Calculatorul la nivel de utilizare: Microsoft Office;
Experiența de muncă în domeniu minim 1 an;
Amabilitate, disciplină;
Echilibru emoțional și atitudine optimistă;
Rezistență la stres.

Oferta companiei:

Salariu motivant și întreg pachet social
Condiții moderne de muncă.
Program de reduceri la serviciile spitalului pentru angajați și membrii familiei.
Asigurarea cu prânz în cadrul spitalului.
Program de lucru: 8 ore pe zi de luni până vineri, ture.

Vă încurajăm să expediați CV-ul pe adresa de e-mail:
resurse.umane@novamednord.md cu specificarea postului pentru care aplicați.
Adresa:
Bălți
Data actualizării:
24 iulie 2025
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.