Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Receptioner
VIOVADA SRL
30 septembrie 2011
Chișinău
CANDIDATUL IDEAL:
• studii superioare economice, obligatoriu de specializare în domeniu;
• experienţă relevantă de minim 1 ani ;
• cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
• cunoştinţe avansate de limba engleză, franceză şi/sau germană;
• abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
• capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
• foarte bune abilităţi de organizare.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
• planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul activităţilor hoteliere;
• elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
• dezvoltarea şi promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing şi publicitate;
• asigurarea unei bune promovări şi vânzări de servicii hoteliere;
• dezvoltarea relaţiilor cu agenţiile de turism;
• supervizarea utilizării corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
• mobilizarea personalului din subordine în vederea menţinerii standardelor înalte ale serviciilor hoteliere oferite;
• urmărirea soluţionării eficiente a solicitărilor clienţilor.
• stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
• prospectarea pieţei de profil în vederea optimizării continue a serviciilor oferite, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.
• răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului.
• studii superioare economice, obligatoriu de specializare în domeniu;
• experienţă relevantă de minim 1 ani ;
• cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
• cunoştinţe avansate de limba engleză, franceză şi/sau germană;
• abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
• capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
• foarte bune abilităţi de organizare.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
• planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul activităţilor hoteliere;
• elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
• dezvoltarea şi promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing şi publicitate;
• asigurarea unei bune promovări şi vânzări de servicii hoteliere;
• dezvoltarea relaţiilor cu agenţiile de turism;
• supervizarea utilizării corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
• mobilizarea personalului din subordine în vederea menţinerii standardelor înalte ale serviciilor hoteliere oferite;
• urmărirea soluţionării eficiente a solicitărilor clienţilor.
• stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
• prospectarea pieţei de profil în vederea optimizării continue a serviciilor oferite, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.
• răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 septembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.