Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Reception Desk administrator
Amaya

21 decembrie 2011

Chișinău
Reception Desk Administrator

Duties:
• Acting as receptionist for the Amaya Moldova offices, ensuring telephones are answered and visitors are treated in a professional manner.
• Directing calls and inquiries to the appropriate department.
• Providing administrative support
• Other duties as assigned
THE INDIVIDUAL
• The preferred candidate will have 2 years experience in an office environment.
• Fluent Romanian, Russian and English,
• Be confident, presentable with exceptional inter-personal skills.
• Have excellent administrative skills including a working knowledge of Microsoft Word, Excel, PowerPoint and Outlook skills, and maintaining a file system.
• Have excellent organizational skills, paying strong attention to detail.
• Be a fast learner and a self-starter.
WE OFFER
• A competitive salary.
• A ground-floor opportunity to build your skills in an interesting and challenging environment.

Interested candidates can send their CV, included the job title in the subject line at: olga.demcenco@amayamoldova.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 decembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.