Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Patient relations department manager
Medpark

28 august 2012

Chișinău
Job responsibilities:
- Organizing the activity of reception and distributing efficiently the work force among its areas: call center, registration and cash desk
- Cashier activities control
- Training receptionists in regard with customer service standards
- Controlling the quality of offered services : correctness of information provided to patients, data introduced in database, solutions found to customers’ needs
- Reporting
Requirements:
- Experience in managing teams of 20 people and more
- University degree (medical education would be a great advantage, but not obligatory)
- Previous experience in customer service
- Excellent communication and problem solving skills
- Responsibility, flexibility and excellent interpersonal skills
- Knowledge of Romanian, Russian and English
- PC proficiency (MS Office)
Please send your resume (CV) at hr@medpark.md (please indicate in the subject the position you apply for).
We thank all applicants and advise that only those candidates selected for interviews will be contacted.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 august 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut