Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator
ASTERRA GRUP
15 iunie 2020
Chișinău
Responsabilități:
- comunicarea eficienta cu clienții si intermediarii in asigurări;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- analiza solicitărilor clienților, întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea vânzărilor (prin emiterea de polită și contract de asigurare) în limitele competențelor acordate prin normele interne;
- oferirea de servicii (support) post-vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
Cerințe:
- bune abilități de coordonare și organizare;
- capacitate de lucru cu termini limită;
- abilități de lucru în echipă și individual;
- studii superioare economice/juridice;
- româna și rusă la nivel avansat (engleza constituie un avantaj);
- minim 1-2 ani experiență de activitate în sectorul financiar/bancar/asigurări;-
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, 1C;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj;
- rezinstență la stress.
Condiții de muncă:
• serviciu într-o companie stabilă, centrul Chișinăului;
• suport și instruire;
• salariu motivant și pachet social deplin;
• angajare oficială conform CM al RM;
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul insotit de o poza recenta la adresa de e-mail: office@asterra.md .
- comunicarea eficienta cu clienții si intermediarii in asigurări;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- analiza solicitărilor clienților, întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea vânzărilor (prin emiterea de polită și contract de asigurare) în limitele competențelor acordate prin normele interne;
- oferirea de servicii (support) post-vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
Cerințe:
- bune abilități de coordonare și organizare;
- capacitate de lucru cu termini limită;
- abilități de lucru în echipă și individual;
- studii superioare economice/juridice;
- româna și rusă la nivel avansat (engleza constituie un avantaj);
- minim 1-2 ani experiență de activitate în sectorul financiar/bancar/asigurări;-
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, 1C;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj;
- rezinstență la stress.
Condiții de muncă:
• serviciu într-o companie stabilă, centrul Chișinăului;
• suport și instruire;
• salariu motivant și pachet social deplin;
• angajare oficială conform CM al RM;
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul insotit de o poza recenta la adresa de e-mail: office@asterra.md .
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 iunie 2020
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut