Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator
Primos Group SRL
11 aprilie 2017
Chișinău
Compania PRIMOS GROUP SRL angajeaza tineri ambitiosi si plini de forta in departamentul Call Center.
Sarcini:
1. Preluarea apelurilor amabil, foarte amabil prin intermediul calculatorului.
2. Completarea anchetelor pentru clienti direct.
3. Întocmirea rapoartelor operaționale.
4. Verificarea stării comenzilor actuale pe parcursul întregului process.
5. Menținerea relației cu clienții speciali.
Calitati:
1.) Atitudine pozitivă și mereu cu zîmbetul pe buze!
2.) Limba romana si rusa obligatoriu, engleza(avantaj).
3.) Vocabular frumos, operativ (la telefon, calculator si/sau direct) +atitudine orientată către client;
4.) Descurcăreț/ață și responsabilitate față de lucru.
5.) Cunoașterea orașului, străzile principale, lucrul cu harta.
6.) Cunoștințe de bază a calculatorului;
7.) Dorință de lucru în echipă.
8.) Harnic/ă. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă.
9.) Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da.
10.) Sunt binevenite persoanele fără experiență în domeniul dat... cel mai important este dorința și atitudinea!
11.) Aspect fizic frumos - da, imaginea ei/lui/noastră transmite imaginea firmei și e important
Oferim:
- Instruire gratuită;
- Salariu fix .
- Bonusuri de performanță – pe baza unor indicatoare de operativitate și rezultat.
- Lucru într-o echipă tînără,activă și prietenoasă;
- Șefa buna și înțelegătoare.
- Atmosferă de lucru plăcută.
- Creștere profesională;
De când avem nevoie?
Cât mai repede, Urgent!!! Candidații interesați pentru postul de muncă dat sunt rugați sa trimita un CV pe adresa de repescodaniela@gmail.com
061000101 - Serviciul Clienti.
060235447 - Manager Call Center
Vă așteptăm cu drag în cadrul companiei noastre!
Sarcini:
1. Preluarea apelurilor amabil, foarte amabil prin intermediul calculatorului.
2. Completarea anchetelor pentru clienti direct.
3. Întocmirea rapoartelor operaționale.
4. Verificarea stării comenzilor actuale pe parcursul întregului process.
5. Menținerea relației cu clienții speciali.
Calitati:
1.) Atitudine pozitivă și mereu cu zîmbetul pe buze!
2.) Limba romana si rusa obligatoriu, engleza(avantaj).
3.) Vocabular frumos, operativ (la telefon, calculator si/sau direct) +atitudine orientată către client;
4.) Descurcăreț/ață și responsabilitate față de lucru.
5.) Cunoașterea orașului, străzile principale, lucrul cu harta.
6.) Cunoștințe de bază a calculatorului;
7.) Dorință de lucru în echipă.
8.) Harnic/ă. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă.
9.) Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da.
10.) Sunt binevenite persoanele fără experiență în domeniul dat... cel mai important este dorința și atitudinea!
11.) Aspect fizic frumos - da, imaginea ei/lui/noastră transmite imaginea firmei și e important
Oferim:
- Instruire gratuită;
- Salariu fix .
- Bonusuri de performanță – pe baza unor indicatoare de operativitate și rezultat.
- Lucru într-o echipă tînără,activă și prietenoasă;
- Șefa buna și înțelegătoare.
- Atmosferă de lucru plăcută.
- Creștere profesională;
De când avem nevoie?
Cât mai repede, Urgent!!! Candidații interesați pentru postul de muncă dat sunt rugați sa trimita un CV pe adresa de repescodaniela@gmail.com
061000101 - Serviciul Clienti.
060235447 - Manager Call Center
Vă așteptăm cu drag în cadrul companiei noastre!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
11 aprilie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut