Operator Magazin Online – Comenzi & Suport Clienți
De la 10 000 lei pe lună
XSHOP
1 septembrie 2025
Chișinău, Сentru
Posibil fără experiență
Full-time
Medii
În locația angajatorului
Căutăm o persoană, pentru a se alătura echipei noastre într-un domeniu de nișă – comerț online cu produse destinate adulților.
Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și atentă la detalii, te invităm să aplici!
Responsabilități principale:
- Preluarea comenzilor telefonic și online;
- Oferirea de suport și consultanță clienților într-un mod discret și profesionist;
- Verificarea și procesarea comenzilor pentru livrare;
- Procesarea și ambalarea comenzilor cu atenție la detalii;
- Actualizarea stocurilor și publicarea produselor pe site;
- Administrarea paginilor de social media și postarea de anunțuri pe diverse platforme;
- Comunicarea eficientă cu clienții pentru orice clarificări.
Cerințe:
- Cunoștințe bune de limba română și rusă (scris și vorbit);
- Seriozitate, discreție și responsabilitate;
- Bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
- Cunoștințe de bază operare PC (Office, Internet, rețele sociale);
- Atenție la detalii și organizare în muncă;
- Experiența în vânzări online sau suport clienți constituie un avantaj.
Ce oferim:
- Program fix: Luni – Vineri, 10:00 – 17:00;
- Salariu atractiv – de la 10.000 MDL;
- Mediu de lucru stabil și respectuos;
- Training și sprijin pentru integrare;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională într-un domeniu în continuă creștere;
- Program de lucru stabil, într-un cadru sigur și profesionist.
Locație: centrală – Chișinău (Atrium);
Aplică acum trimițând CV-ul la email
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și atentă la detalii, te invităm să aplici!
Responsabilități principale:
- Preluarea comenzilor telefonic și online;
- Oferirea de suport și consultanță clienților într-un mod discret și profesionist;
- Verificarea și procesarea comenzilor pentru livrare;
- Procesarea și ambalarea comenzilor cu atenție la detalii;
- Actualizarea stocurilor și publicarea produselor pe site;
- Administrarea paginilor de social media și postarea de anunțuri pe diverse platforme;
- Comunicarea eficientă cu clienții pentru orice clarificări.
Cerințe:
- Cunoștințe bune de limba română și rusă (scris și vorbit);
- Seriozitate, discreție și responsabilitate;
- Bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
- Cunoștințe de bază operare PC (Office, Internet, rețele sociale);
- Atenție la detalii și organizare în muncă;
- Experiența în vânzări online sau suport clienți constituie un avantaj.
Ce oferim:
- Program fix: Luni – Vineri, 10:00 – 17:00;
- Salariu atractiv – de la 10.000 MDL;
- Mediu de lucru stabil și respectuos;
- Training și sprijin pentru integrare;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională într-un domeniu în continuă creștere;
- Program de lucru stabil, într-un cadru sigur și profesionist.
Locație: centrală – Chișinău (Atrium);
Aplică acum trimițând CV-ul la email
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Rusă Fluent
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Albisoara 4
str. Albisoara 4
Data actualizării:
1 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.