Operator introducere date-gestiune
SC Omnia Plast SRL
Oraș:
Rîșcani
Studii:
Medii-speciale
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Atributii:
• Urmareste intocmirea si executarea bugetelor pe departament ,a costurilor si stocurilor
• Urmareste si controleaza sistemul de operare a productiei si respectiv a stocurilor in programul de gestiune.
• Participa activ la inventarierea stocurilor, atat la produse finite, cat si la materii prime , consumabile sau piese de schimb.
• Coordoneaza si raporteaza catre conducere eventualele diferente intre contabilitate si gestiune.
• Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate
• Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia
• Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor
• Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute
• Imbunatateste permanent sistemul de calculaltie astfel incat sa sprijine procesul decizional
• Urmareste si perfectioneaza sistemul de indicatori de performanta pe produs si sistemul de culegere, prelucrare, agregare, raportare a datelor primar
• Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere
• Intocmeste periodic rapoartele de performanta a produselor si le prezinta sefilor de departamente pentru analiza
Cerinte:
- experienta minim 6 luni;
- cunoasterea limbii engleze (constituie avantaj cunoasterea limbii italiane);
- cunoasterea programelor din pachetul MS Office (Excel in mod special).
• Urmareste intocmirea si executarea bugetelor pe departament ,a costurilor si stocurilor
• Urmareste si controleaza sistemul de operare a productiei si respectiv a stocurilor in programul de gestiune.
• Participa activ la inventarierea stocurilor, atat la produse finite, cat si la materii prime , consumabile sau piese de schimb.
• Coordoneaza si raporteaza catre conducere eventualele diferente intre contabilitate si gestiune.
• Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate
• Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia
• Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor
• Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute
• Imbunatateste permanent sistemul de calculaltie astfel incat sa sprijine procesul decizional
• Urmareste si perfectioneaza sistemul de indicatori de performanta pe produs si sistemul de culegere, prelucrare, agregare, raportare a datelor primar
• Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere
• Intocmeste periodic rapoartele de performanta a produselor si le prezinta sefilor de departamente pentru analiza
Cerinte:
- experienta minim 6 luni;
- cunoasterea limbii engleze (constituie avantaj cunoasterea limbii italiane);
- cunoasterea programelor din pachetul MS Office (Excel in mod special).
Telefon:
Persoana de contact:
Emilia Dumitrescu
E-mail:
Închide