Operator - Contabil
Prime Capital
19 august 2025
Chișinău, Сentru
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Misiunea postului:
Asigurarea unei evidențe contabile operative și corecte, prin înregistrarea și procesarea documentelor financiare, contribuind astfel la buna funcționare a sistemului contabil și la respectarea reglementărilor legale.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Evidența operațiunilor aferente contractelor de credit;
Gestionarea operațiunilor pe conturile bancare;
Gestionarea contabilă a imobilizărilor corporale și necorporale, a obiectelor de mică valoare și scurtă durată (OMVSD), precum și a materialelor;
Întocmirea rapoartelor contabile și financiare periodice.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor sau domenii conexe;
Experiență profesională de cel puțin 3 ani în calitate de contabil.
Cunoștințe solide de operare PC: 1C, Microsoft Office (Excel, Word);
Responsabilitate, corectitudine și atenție la detalii;
Abilități analitice, organizatorice și de planificare;
Cunoașterea limbii române (cunoașterea limbilor rusă și engleză constituie un avantaj).
În echipa Prime Capital vei beneficia de:
Acces la o gamă variată de cursuri de dezvoltare profesională;
Acces la platforma internă Intranet cu informații și resurse utile;
Participarea la evenimente corporative pentru consolidarea relațiilor între colegi;
Tichete de masă;
Mediu de lucru prietenos, cu deschidere către inițiativă și promovare internă;
Alte beneficii acordate în funcție de performanță și implicare.
Expediază CV-ul* la adresa hr@primecapital.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul Prime Capital!
Asigurarea unei evidențe contabile operative și corecte, prin înregistrarea și procesarea documentelor financiare, contribuind astfel la buna funcționare a sistemului contabil și la respectarea reglementărilor legale.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Evidența operațiunilor aferente contractelor de credit;
Gestionarea operațiunilor pe conturile bancare;
Gestionarea contabilă a imobilizărilor corporale și necorporale, a obiectelor de mică valoare și scurtă durată (OMVSD), precum și a materialelor;
Întocmirea rapoartelor contabile și financiare periodice.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor sau domenii conexe;
Experiență profesională de cel puțin 3 ani în calitate de contabil.
Cunoștințe solide de operare PC: 1C, Microsoft Office (Excel, Word);
Responsabilitate, corectitudine și atenție la detalii;
Abilități analitice, organizatorice și de planificare;
Cunoașterea limbii române (cunoașterea limbilor rusă și engleză constituie un avantaj).
În echipa Prime Capital vei beneficia de:
Acces la o gamă variată de cursuri de dezvoltare profesională;
Acces la platforma internă Intranet cu informații și resurse utile;
Participarea la evenimente corporative pentru consolidarea relațiilor între colegi;
Tichete de masă;
Mediu de lucru prietenos, cu deschidere către inițiativă și promovare internă;
Alte beneficii acordate în funcție de performanță și implicare.
Expediază CV-ul* la adresa hr@primecapital.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul Prime Capital!
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Vasile Alecsandri 63/1
str. Vasile Alecsandri 63/1
Data actualizării:
19 august 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.