Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call centru
AMAYA GRUP

30 ianuarie 2013

Chișinău
• Să efectueze apeluri de ieșire pentru a informa populația și a atrage noi clienți.
• Să preia apelurile de intrare.
• Să identifice, să cerceteze și să rezolve problemele clienților utilizând sistemul computerizat
• Să urmărească procesul de rezolvare a cerințelor clienților care nu pot fi soluționate momentan
• Să ofere clienților la telefon o deservire care lasă o impresie pozitivă
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 ianuarie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut