Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call centru
AMAYA GRUP
30 ianuarie 2013
Chișinău
• Să efectueze apeluri de ieșire pentru a informa populația și a atrage noi clienți.
• Să preia apelurile de intrare.
• Să identifice, să cerceteze și să rezolve problemele clienților utilizând sistemul computerizat
• Să urmărească procesul de rezolvare a cerințelor clienților care nu pot fi soluționate momentan
• Să ofere clienților la telefon o deservire care lasă o impresie pozitivă
• Să preia apelurile de intrare.
• Să identifice, să cerceteze și să rezolve problemele clienților utilizând sistemul computerizat
• Să urmărească procesul de rezolvare a cerințelor clienților care nu pot fi soluționate momentan
• Să ofere clienților la telefon o deservire care lasă o impresie pozitivă
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 ianuarie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.