Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator Call centru
Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău
30 august 2012
Chișinău
Ce aşteptăm noi de la voi
Responsabilitate şi seriozitate;
Cunoaşterea limbilor română şi rusă fluent - obligatoriu;
Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
Atitudine profesională la telefon;
Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Disponibilitate de lucru în principal după ora 11.00 şi în zilele de sîmbătă şi duminică.
Obligaţiile Operatorului CALL CENTER
Contactarea clienţilor din baza de date;
Realizarea interviurilor telefonice;
Înregistrarea datelor.
Beneficii şi plăţi
Contract de muncă;
Un venit atractiv pe bază de performanţă;
Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
Posibilitatea de promovare;
Posibilitatea formării profesionale;
Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoştinţele şi abilităţile pot fi însuşite şi perfecţionate;
Posibilitate de a lucra part-time şi full-time.
Responsabilitate şi seriozitate;
Cunoaşterea limbilor română şi rusă fluent - obligatoriu;
Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
Atitudine profesională la telefon;
Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Disponibilitate de lucru în principal după ora 11.00 şi în zilele de sîmbătă şi duminică.
Obligaţiile Operatorului CALL CENTER
Contactarea clienţilor din baza de date;
Realizarea interviurilor telefonice;
Înregistrarea datelor.
Beneficii şi plăţi
Contract de muncă;
Un venit atractiv pe bază de performanţă;
Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
Posibilitatea de promovare;
Posibilitatea formării profesionale;
Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoştinţele şi abilităţile pot fi însuşite şi perfecţionate;
Posibilitate de a lucra part-time şi full-time.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 august 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.