Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call centru
Loteria Nationala a Moldovei
26 iulie 2017
Chișinău
Responsabilități:
1.Preluarea apelurilor clienților;
2.Întocmirea bazelor de date cu referire la clienți și cîștigători;
3.Întocmirea rapoartelor zilnice, săptămînale și lunare;
4.Perfectarea rapoartelor statistice.
Cerințe:
-Reponsabilitate și comunicabilitate;
-Inițiativă și dorința de a lucra într-un program specific domeniului;
-Cunoașterea programelor Microsoft Office;
-Cunoașterea obligatorie a limbii române și ruse (limba engleză-optional).
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@lnm.md.
1.Preluarea apelurilor clienților;
2.Întocmirea bazelor de date cu referire la clienți și cîștigători;
3.Întocmirea rapoartelor zilnice, săptămînale și lunare;
4.Perfectarea rapoartelor statistice.
Cerințe:
-Reponsabilitate și comunicabilitate;
-Inițiativă și dorința de a lucra într-un program specific domeniului;
-Cunoașterea programelor Microsoft Office;
-Cunoașterea obligatorie a limbii române și ruse (limba engleză-optional).
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@lnm.md.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
26 iulie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.