Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Operator call centru
                                                                
                                                                            Matrix
                                                                        
                            16 noiembrie 2016
                            Chișinău
                        
                    Responsabilități de bază:
- Experienta în domeniul vînzărilor (va prezenta avantaj);
- Efectuarea apelurilor telefonice;
- Colectarea şi sistematizarea informațiilor;
- Cunoașterea limbii române, rusa;
- Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
- Lucrul cu baza de date.
- Abilități de negociere și promovare a produsului.
Responsabilitati:
- Studii superioare/medii;
- Experienţa de lucru în call-centru va reprezenta un avantaj;
- Interes pentru lucrul cu clienții;
- Perseverenta, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactiva, orientare către rezultate;
- Îndeplinirea și depășirea planurilor de vînzări;
- Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării;
- Orientare către client ( abilitatea de a înțelege și a satisface nevoile clienților );
- Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică.
Calitati personale:
- Spirit de initiativa;
- Responsabilitate;
- Atentie;
- Comunicativitate;
- Tendinta spre dezvoltare;
Oferta companiei:
- Condiții de muncă atractive;
- Pachet social;
- Motivare avantajoasă;
- Posibilitate de creștere și dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de avansare în funcție.
Persoanele interesate rugam să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei la adresa de e-mail: career@matrix.md
                            
        
    - Experienta în domeniul vînzărilor (va prezenta avantaj);
- Efectuarea apelurilor telefonice;
- Colectarea şi sistematizarea informațiilor;
- Cunoașterea limbii române, rusa;
- Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
- Lucrul cu baza de date.
- Abilități de negociere și promovare a produsului.
Responsabilitati:
- Studii superioare/medii;
- Experienţa de lucru în call-centru va reprezenta un avantaj;
- Interes pentru lucrul cu clienții;
- Perseverenta, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactiva, orientare către rezultate;
- Îndeplinirea și depășirea planurilor de vînzări;
- Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării;
- Orientare către client ( abilitatea de a înțelege și a satisface nevoile clienților );
- Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică.
Calitati personale:
- Spirit de initiativa;
- Responsabilitate;
- Atentie;
- Comunicativitate;
- Tendinta spre dezvoltare;
Oferta companiei:
- Condiții de muncă atractive;
- Pachet social;
- Motivare avantajoasă;
- Posibilitate de creștere și dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de avansare în funcție.
Persoanele interesate rugam să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei la adresa de e-mail: career@matrix.md
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                16 noiembrie 2016
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.