Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call-centru
Institutul de Marketing, Analiză, Sondaje și Investiții

26 aprilie 2016

Chișinău
Institutul de Marketing si Sondaje IMAS-INC Chișinău este o companie privată care activează pe piața din R. Moldova de peste 14 ani. Domeniul de activitate este efectuarea sondajelor de opinie şi studiilor în cele mai diverse domenii.
Obligațiile Operatorului Call-Center:
- Contactarea persoanelor din baza de date;
- Realizarea interviurilor telefonice;
- Înregistrarea datelor.
Ce aşteptăm noi de la voi:
+ Cunoaşterea limbii române la nivel avansat - obligatoriu;
+ Responsabilitate şi seriozitate;
+ Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
+ Atitudine profesională la telefon;
+ Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Beneficii şi plăţi
* Contract de muncă;
* Un venit atractiv pe bază în bază de salariu fix + bonificatii functie de performanta;
* Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
* Posibilitatea de promovare;
* Posibilitatea formării profesionale;
* Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoștințele şi abilităţile pot fi însușite şi perfecţionate;
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
26 aprilie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.