Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call-centru
Institutul de Marketing si Sondaje

3 noiembrie 2014

Chișinău
Institutul de Marketing si Sondaje IMAS-INC Chişinău este o companie privată care activează pe piaţa din R. Moldova de peste 10 ani. Domeniul de activitate este efectuarea de sondaje de opinie şi studii în cele mai diverse domenii.

Obligaţiile Operatorului Call-Center:
- Contactarea clientilor din baza de date;
- Realizarea interviurilor telefonice;
- Inregistrarea datelor.

Ce aşteptăm noi de la voi
+ Responsabilitate şi seriozitate;
+ Cunoaşterea limbilor română şi rusă fluent - obligatoriu;
+ Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
+ Atitudine profesională la telefon;
+ Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
+ Disponibilitate de lucru în principal după ora 11.00 şi în zilele de sîmbătă şi duminică.

Beneficii şi plăţi
* Contract de prestare servicii;
* Un venit atractiv pe bază de performanţă;
* Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
* Posibilitatea de promovare;
* Posibilitatea formării profesionale;
* Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoştinţele şi abilităţile pot fi însuşite şi perfecţionate;
* Posibilitate de a lucra part-time şi full-time.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 noiembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.