Operator call-centru
Contax Support SRL
18 septembrie 2025
Orhei
Posibil fără experiență
Full-time
Medii
În locația angajatorului
Responsabilități:
Vei contacta telefonic potențiali clienți din baza noastră de date;
Le vei oferi informații clare și corecte despre produsele și serviciile companiei;
Oferirea de informații clare și corecte despre produsele/serviciile companiei;
Vei înregistra feedbackul și detaliile discuțiilor într-un sistem intern;
Identificarea și soluționarea promptă a problemelor;
Promovarea activă a produselor și serviciilor;
Documentarea interacțiunilor în sistemul intern;
Respectarea procedurilor și colaborarea cu colegii.
Cerințe:
Studii medii sau în proces de studii.
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Orientare către client și capacitate de rezolvare a problemelor;
Cunoștințe de operare PC;
Atitudine pozitivă și spirit de echipă;
Experiența anterioară în Call Center este un avantaj, dar nu obligatorie;
Româna obligatoriu, Rusa + Engleza – un avantaj;
Abilități excelente de comunicare și orientare către client;
Cunoștințe PC de bază (email, aplicații office);
Organizare, atenție la detalii.
Oferim:
Salariu competitiv
Mediu profesionist și prietenos
Posibilități de creștere și dezvoltare
Oficiu în centrul orașului Orhei
Grafic de lucru 10:00 – 18:00
Pachet social complet
Cursuri gratuite de limba engleză
Reducere pentru abonament la sală
Vino să ne cunoaștem, transmite CV-ul tău la adresa de email: info@contaxdirect.co.uk.
Vei contacta telefonic potențiali clienți din baza noastră de date;
Le vei oferi informații clare și corecte despre produsele și serviciile companiei;
Oferirea de informații clare și corecte despre produsele/serviciile companiei;
Vei înregistra feedbackul și detaliile discuțiilor într-un sistem intern;
Identificarea și soluționarea promptă a problemelor;
Promovarea activă a produselor și serviciilor;
Documentarea interacțiunilor în sistemul intern;
Respectarea procedurilor și colaborarea cu colegii.
Cerințe:
Studii medii sau în proces de studii.
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Orientare către client și capacitate de rezolvare a problemelor;
Cunoștințe de operare PC;
Atitudine pozitivă și spirit de echipă;
Experiența anterioară în Call Center este un avantaj, dar nu obligatorie;
Româna obligatoriu, Rusa + Engleza – un avantaj;
Abilități excelente de comunicare și orientare către client;
Cunoștințe PC de bază (email, aplicații office);
Organizare, atenție la detalii.
Oferim:
Salariu competitiv
Mediu profesionist și prietenos
Posibilități de creștere și dezvoltare
Oficiu în centrul orașului Orhei
Grafic de lucru 10:00 – 18:00
Pachet social complet
Cursuri gratuite de limba engleză
Reducere pentru abonament la sală
Vino să ne cunoaștem, transmite CV-ul tău la adresa de email: info@contaxdirect.co.uk.
Adresa:
Orhei
Data actualizării:
18 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.