Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call centru (chişinău)
7 februarie 2014
Chișinău
RESPONSABILITĂŢI:
- Telefonarea si consultarea clienţilor prin telefon;
- Introducerea corecta si completa a informaţiei necesare în sistemul informaţional.
CERINŢE:
- Studii superioare finisate studiile în domeniul TI;
- cunoştinţe avansate în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţă de activitate în domeniu va constitui un avantaj ;
- Capacitatea de a lucra in echipa ;
- Cunoaşterea limbilor româna şi rusă la perfecţie;
- Punctualitate, rezistenta la stres;
- Abilităţi şi dorinţa de a studia;
- Cunoaşterea calculatorului la nivelul utilizatorului experimentat;
- Abilităţi de comunicare şi convingere.
Se oferă ofera un pachet salarial motivant, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o echipa de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern
- Telefonarea si consultarea clienţilor prin telefon;
- Introducerea corecta si completa a informaţiei necesare în sistemul informaţional.
CERINŢE:
- Studii superioare finisate studiile în domeniul TI;
- cunoştinţe avansate în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţă de activitate în domeniu va constitui un avantaj ;
- Capacitatea de a lucra in echipa ;
- Cunoaşterea limbilor româna şi rusă la perfecţie;
- Punctualitate, rezistenta la stres;
- Abilităţi şi dorinţa de a studia;
- Cunoaşterea calculatorului la nivelul utilizatorului experimentat;
- Abilităţi de comunicare şi convingere.
Se oferă ofera un pachet salarial motivant, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o echipa de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 februarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut