Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call-center
P.P. Monitorul fiscal FISC.MD
19 octombrie 2018
Chișinău
Ce o să faci? Lucrul la telefon - apelarea/preluarea apelurilor. De la tine se cere să ai o atitudine de profesionist, să fii calculat, amabil și emoțional echilibrat. Să ai o experiență în comunicarea cu clienții. Poți fi proaspăt absolvent.
Responsabilități:
• Consultarea clienților prin telefon;
• Efectuarea apelurilor de ieșire către clienții noștri fideli și potențialii clienți;
• Informații despre promoții;
• Orientarea către client (abilitatea de a înțelege și a satisface nevoile clienților);
• Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică;
• Promovarea și vînzarea abonamentelor la revista „Monitorul Fiscal FISC.MD”.
Responsabilități:
• Consultarea clienților prin telefon;
• Efectuarea apelurilor de ieșire către clienții noștri fideli și potențialii clienți;
• Informații despre promoții;
• Orientarea către client (abilitatea de a înțelege și a satisface nevoile clienților);
• Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică;
• Promovarea și vînzarea abonamentelor la revista „Monitorul Fiscal FISC.MD”.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 octombrie 2018
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.