Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call-center
[imas] Chisinau
16 septembrie 2017
Chișinău
Obligațiile Operatorului Call-Center:
Contactarea persoanelor din baza de date;
Realizarea interviurilor telefonice;
Înregistrarea datelor.
Ce aşteptăm noi de la voi:
Cunoaşterea limbii române la nivel avansat - obligatoriu;
Responsabilitate şi seriozitate;
Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
Atitudine profesională la telefon;
Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Beneficii şi plăţi
Contract de muncă;
Un venit atractiv pe bază de salariu fix + bonificatii functie de performanta;
Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
Posibilitatea de promovare;
Posibilitatea formării profesionale;
Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoștințele şi abilităţile pot fi însușite şi perfecţionate;
Contactarea persoanelor din baza de date;
Realizarea interviurilor telefonice;
Înregistrarea datelor.
Ce aşteptăm noi de la voi:
Cunoaşterea limbii române la nivel avansat - obligatoriu;
Responsabilitate şi seriozitate;
Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
Atitudine profesională la telefon;
Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Beneficii şi plăţi
Contract de muncă;
Un venit atractiv pe bază de salariu fix + bonificatii functie de performanta;
Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
Posibilitatea de promovare;
Posibilitatea formării profesionale;
Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoștințele şi abilităţile pot fi însușite şi perfecţionate;
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 septembrie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.