Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator Call Center
IMAS-INC Chisinau
9 septembrie 2008
Chișinău
Cerinţe faţă de candidat
Responsabilitate şi seriozitate;
Cunoaşterea limbilor română şi rusă fluent;
Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
Atitudine profesională la telefon;
Abilităti foarte bune de lucru în echipă;
Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Disponibilitate de lucru în principal după ora 15.00 şi în zilele de sîmbătă şi duminică.
Responsabilităţi
Contactarea clienţilor din baza de date;
Realizarea interviurilor telefonice;
Înregistrarea datelor.
Responsabilitate şi seriozitate;
Cunoaşterea limbilor română şi rusă fluent;
Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
Atitudine profesională la telefon;
Abilităti foarte bune de lucru în echipă;
Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Disponibilitate de lucru în principal după ora 15.00 şi în zilele de sîmbătă şi duminică.
Responsabilităţi
Contactarea clienţilor din baza de date;
Realizarea interviurilor telefonice;
Înregistrarea datelor.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
9 septembrie 2008
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.