Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator Call-center
Amaya
8 mai 2012
Chișinău
Functia: Call-Center Operator
Scopul general al functiei: Asigurarea relatiilor Client - Compania
Obligaţiile de serviciu:
1.Asigurarea serviciului clientela.
- preluarea apelurilor clientilor;
- oferirea de asistenta telefonica clientilor;
- acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului;
- efectuarea apelurilor de iesire pentru a informa populatia si a atrage noi clienti
2. Respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabilita.
-asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate.
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client.
Abilităţi: Comunicarea avansata si eficientă,
Posedarea unei voci placute,
Utilizarea mijloacelor tehnice de birou etc.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea perfecta a limbii romane si ruse,
- cunosterea limbii engleze va fi un avantaj;
- cunoştinţe medii de operare a computerului (Windows, Microsoft Office)
Experienţă profesională: expirienta de lucru in Call-Center va fi un avantaj.
Studii: studii minime: liceu (colegiu)
Atitudini/comportamente:
responsabilitate,
respect faţă de oameni,
disciplină,
rezistentă la efort şi stres,
tendinţă spre dezvoltare profesională continuă,
atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi .
Se ofera: Pachetul social deplin, nivelul mediu de salarizare, conditii de lucru bune, posibilitatea de crestere profesionala.
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV , indicand postul dorit, pe adresa de e-mail:
Scopul general al functiei: Asigurarea relatiilor Client - Compania
Obligaţiile de serviciu:
1.Asigurarea serviciului clientela.
- preluarea apelurilor clientilor;
- oferirea de asistenta telefonica clientilor;
- acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului;
- efectuarea apelurilor de iesire pentru a informa populatia si a atrage noi clienti
2. Respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabilita.
-asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate.
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client.
Abilităţi: Comunicarea avansata si eficientă,
Posedarea unei voci placute,
Utilizarea mijloacelor tehnice de birou etc.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea perfecta a limbii romane si ruse,
- cunosterea limbii engleze va fi un avantaj;
- cunoştinţe medii de operare a computerului (Windows, Microsoft Office)
Experienţă profesională: expirienta de lucru in Call-Center va fi un avantaj.
Studii: studii minime: liceu (colegiu)
Atitudini/comportamente:
responsabilitate,
respect faţă de oameni,
disciplină,
rezistentă la efort şi stres,
tendinţă spre dezvoltare profesională continuă,
atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi .
Se ofera: Pachetul social deplin, nivelul mediu de salarizare, conditii de lucru bune, posibilitatea de crestere profesionala.
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV , indicand postul dorit, pe adresa de e-mail:
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
8 mai 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.