Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator Call-center
Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău

27 ianuarie 2012

Chișinău
IMAS-INC Chişinău este o companie privată care activează pe piaţa din R. Moldova de aproape 10 ani. Domeniul de activitate este efectuarea de sondaje de opinie şi studii în cele mai diverse domenii.


Ce aşteptăm noi de la voi
 Responsabilitate şi seriozitate;
 Cunoaşterea limbilor română şi rusă fluent - obligatoriu;
 Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
 Atitudine profesională la telefon;
 Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
 Disponibilitate de lucru în principal după ora 11.00 şi în zilele de sîmbătă şi duminică.

Obligaţiile Operatorului CALL CENTER
 Contactarea clienţilor din baza de date;
 Realizarea interviurilor telefonice;
 Înregistrarea datelor.

Beneficii şi plăţi
 Contract de muncă;
 Un venit atractiv pe bază de performanţă;
 Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
 Posibilitatea de promovare;
 Posibilitatea formării profesionale;
 Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoştinţele şi abilităţile pot fi însuşite şi perfecţionate;
 Posibilitate de a lucra part-time şi full-time.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
27 ianuarie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut