Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call-center
Call-centru

9 decembrie 2011

Chișinău
Descrierea postului:
- Preluarea apelurilor telefonice primite de la clienti/ initierea apelurilor
- Organizarea si planificarea unei agende zilnice pe baza discutiilor avute cu clientii la telefon
- Rezolvarea diferitelor situatii in timp util
- Promovarea produselor si serviciilor
Cerinte:

Canditatul ideal inseamna pentru noi:

- O persoana flexibila, dinamica, capabila sa asimileze noi cunostinte si disponibila sa inteleaga nevoile clientilor
- O persoana cu excelente abilitati de comunicare
- O persoana cu bune abilitati de organizare si planificare a activitatilor
- Spirit de echipa si atitudine pozitiva
- Oameni empatici, dedicati, dispusi sa se adapteze pentru a evolua profesional; vointa si increderea in sine sunt vitale
- experienta in domeniul call-center
Oferta (bonusuri, beneficii):
-Mediu de lucru productiv si profesionist
-Bonusuri in functie de performante
-posibilitatea de a avansa in cadrul companiei
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
9 decembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.