Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call center
Institutul de Marketing si Sondaje IMAS Chișinău

22 ianuarie 2016

Chișinău
Obligațiile Operatorului Call-Center:
- Contactarea persoanelor din baza de date;
- Realizarea interviurilor telefonice;
- Înregistrarea datelor.
Ce aşteptăm noi de la voi:
+ Cunoaşterea limbii române și ruse la nivel avansat - obligatoriu;
+ Responsabilitate şi seriozitate;
+ Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
+ Atitudine profesională la telefon;
+ Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
+ Disponibilitate de lucru inclusivl în zilele de SÎMBĂTĂ şi DUMINICĂ.
Beneficii şi plăţi
* Contract de muncă;
* Un venit atractiv pe bază în bază de salariu fix + bonificatii functie de performanta;
* Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
* Posibilitatea de promovare;
* Posibilitatea formării profesionale;
* Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoștințele şi abilităţile pot fi însușite şi perfecţionate;
* Posibilitate de a lucra part-time şi full-time.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 ianuarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut